Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-12, 20:22   #1
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Jada, jeg vet det er blodharry og det mer som..I couldn`t care less
Men-hva skal jeg ha egentlig? Ikke møbler, tenker mer i retning praktise ting, planter, oppbevaring etc. Gi meg tips!! Hva mener dere damer jeg trenger?

Needless to say, så er jeg vaaaaaxi sjelden på Ikea..

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 21:04   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Harry? Skal liksom vi fattige være mer harry enn de som kjøper møbler på italian house? Jeg elsker at ikea finnes slik at jeg også kan møblere praktisk og kult.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 21:09   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IKEA er ikkje Harry, bare frykteleg slitsomt. Eg pleier gjere grundig forarbeid på internett, før eg reiser dit, slik at eg kan søke opp plasseringa på det eg skal ha og plukke det eg er der for, så effektivt som mogleg.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 21:09   #4
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Er det sånn smådilltips du er ute etter?

I disse pakker jeg ned dyner, vinterklær, ryggekker, bildekk, you name it. Har hvertfall ti og trenger flere.

Også de digre putetrekkene som du kan oppbevare ekstradyner i, de blir noen herlig digre puter.

Gammel 07-07-12, 21:16   #5
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Min vanlige sjekkliste av forbruksvarer:
Servietter, lys, oppvaskbørster, dobørste, skjærefjøl, poseklemmer, barnesakser, lyspærer, møbelknotter, batterier, kort med konvolutter, kluter, gavepapir. Og i svenska spesialiteter sekjsonen: Elgpasta, tyttebærsaft, hyllebærjuice, knekkebrød.

Gammel 07-07-12, 21:42   #6
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Drikkeglass, skjærfjøler i plast og andre kjøkkenredskaper, skåler, oppbevaringsbokser, rammer, bildelister, lamper, veggur, servietter, lette nylonbager fra IKEA Family og andre praktiske ting derfra, store blå poser med glidelås fra IKEA for å oppbevare alt mulig, planter, pyntekrukker, wallstickers og litt "nips" som du liker.

IKEA

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 21:47   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Også de digre putetrekkene som du kan oppbevare ekstradyner i, de blir noen herlig digre puter.

Fortell mer! Slike trenger jeg definitivt. Hva heter de?

Gammel 07-07-12, 21:52   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Plastposer med zip-lock, flere av de små enn de store. Tegneark til barna, plastskåler til barna, vi bruker dem til alt mulig.

Gammel 07-07-12, 21:57   #9
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Alskens oppbevaring for sko: Skoskap, tøyhylle til å henge i skapet og stikke pensko oppi, støvletthengere, skoesker til å pakke bort skoene i.

Ellers kommoder, hyller med fancy kurver eller bokser til å ha i hyllene, ny strikkekurv.

Skjønner godt at du vil på IKEA, syns ikke det er harry. Jeg var der i dag, masse vi trengte og masse vi fant ut at vi trengte. Vi spiste lunsj i kaféen og storkoste oss, skikkelig familietur.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 22:08   #10
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det er sikkert noen som synes det er harry å reise langt for å tilbringe en feriedag med shopping på IKEA, nyte maten og oppdatere seg på det siste i mainstream interiør. Dem om det. Jeg syns det høres ut som god bruk av fridagen hvis man trenger å oppgradere og rydde litt hjemme.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 22:12   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Fortell mer! Slike trenger jeg definitivt. Hva heter de?

Jeg finner ikke bilde på internetten men de er digre og sydd i kraftig stoff. Kanskje er de 90x90? De pleier å henge på den veggen der putetrekk til pynteputer til sofa henger. De kostet 98 eller 129 per stykk. Forhåpentligvis dumper du over dem eller noen som vet hva det er.

Gammel 07-07-12, 22:15   #12
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Takk, jenter
Altså, jeg synes Ikea er genialt, noe i samme klasse som spa, faktisk..bare at Ikea er praktisk. Jeg liker praktisk!
Dog finnes det mennesker der ute som ynder å fortelle meg at stilen min, livet mitt, og interessene mine er harry. De menneskene gir jeg blanke faen i
Men her fikk jeg iallfall masse tips! Og siden jeg er midt i en prosess av å hive ut gamle tunge møbler og sette inn nye (dvs,,arva, her går vi for gjenbruk) trenger jeg spenstige farger, siden jeg akter å gå amok med maling i sommer! Mine gamle kommodeskuffer skal males i Trassape-vennlige farger (dvs, alt annet enn rosa) og henges på veggen som bokhyller. Ah, jeg har et snev av kreativitet om sommeren. Det er sesongbetont!

Gammel 07-07-12, 22:16   #13
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Min vanlige sjekkliste av forbruksvarer:
Servietter, lys, oppvaskbørster, dobørste, skjærefjøl, poseklemmer, barnesakser, lyspærer, møbelknotter, batterier, kort med konvolutter, kluter, gavepapir. Og i svenska spesialiteter sekjsonen: Elgpasta, tyttebærsaft, hyllebærjuice, knekkebrød.

ELgpasta?? Atte hæ?

Gammel 07-07-12, 22:20   #14
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg finner ikke bilde på internetten men de er digre og sydd i kraftig stoff. Kanskje er de 90x90? De pleier å henge på den veggen der putetrekk til pynteputer til sofa henger. De kostet 98 eller 129 per stykk. Forhåpentligvis dumper du over dem eller noen som vet hva det er.

Jeg skal lete neste gang vi er innom. Vi holder på å fikse opp hjemme og har vært på IKEA tre ganger de siste to ukene, det blir flere ganger i sommer. IKEA er ikke Harry, bare slitsomt.

Gammel 07-07-12, 22:21   #15
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Pasta som ser ut som elg. Veldig populært hjå ungane

Gammel 07-07-12, 22:31   #16
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 22:34   #17
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Skaviseeee...da er vi oppe i sofatrekk, lamper, oppbevaringsting og tang, lys, kjøkkenstæsj, bilderammer, glass, bestikk, boller, ting og tang til Trassapa og Bråkmons..takk gud for skattepenger, dette kommer til å svi i lønningsposen!! Men for en gangs skyld skal jeg ta med det jeg vil ha, ikke bare det vi trenger!

Gammel 07-07-12, 22:36   #18
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå bor jeg rimelig nær IKEA, men hadde jeg ikke gjort det, kunne jeg fint tilbrakt en halv (ikke en hel ) dag der hvis jeg ferierte et sted der IKEA var. Nå ser jeg bort fra at jeg hater IKEA som pesten, ikke pga at det er harry, men pga at det alltid er så forb...mye folk der. Og mye folk=stress.

Ellers: Dobørster. Ja, og sånne oppbevaringskasser er også lurt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 22:45   #19
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er best å gå på IKEA etter 20.30. Då er det mindre folk der.

Vi må tilbake igjen, for nokon gløymde å måle avstanden frå golvet til taket (som er 238 cm), før ho sendte mannen avgårde for å kjøpe skap som er 240 høge...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 23:45   #20
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi bodde 15 minutter fra ikea. Jeg savner ikea!

Jeg hadde glatt tilbrakt noen timer der om vi var en plass der det finnes ja. Fått tak i det som var utsolgt siste ikeashoppingen til nyehuset. Men altså, jeg har hamstret mye på ikea i det siste, så egentlig skal jeg ikke klage, bare mangler det som skulle skape orden på vaskerommet...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.