Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg deres adventsstake

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 20:46   #61
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg deres adventsstake

Nå som jeg har lest overskriften i denne tråden litt for mange ganger, så fremstår den som ganske snuskete. Vis meg staken din.

Gammel 30-11-08, 20:53   #62
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:Skal ta bilde i morgen, jeg synes den mangler litt lilla juggel enda.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:13   #63
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Fant endelig en jeg likte - på Kremmerhuset:

Jeg kjøpte også sølvfarget deco-sand og la i bunnen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Aurora 4 år 062.JPG (145,0 KB, 422 visninger)
Gammel 30-11-08, 21:13   #64
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vår er et loppisfat til 5 kroner og kongler vi har plukket på turer i inn og utland.

Sist redigert av Chanett : 27-12-08 kl 00:48.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:29   #65
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

I år har vi to; en gammel en fra den første julen vi var samboere og en "ny". Den gamle er en svart smijernssak, helt grei. og med lilla lys. Den "nye" er laget av fire store og hvite kubbelys på et sinkfat, med bl.a. mose og diverse rundt.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:47   #66
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Har en svart smijern en eller annen plass
Må få opp adventspynten i morgen

Skal ta bilde når alt er på plass..

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:57   #67
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Fant endelig en jeg likte - på Kremmerhuset:

Jeg kjøpte også sølvfarget deco-sand og la i bunnen.

Ligner litt på min . Minus reinsdyrene.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:57   #68
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Vår er et loppisfat til 5 kroner og kongler vi har plukket på turer i inn og utland.

Chanett er flink til dette.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:59   #69
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ligner litt på min . Minus reinsdyrene.

Det er elger...

Har kjøpt lykter med elger på - samme serie som Majsa. Kjempekule.

Gammel 30-11-08, 22:52   #70
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

såååå mangen fine bilder!! tusen takk jenter!! vil gjerne ser flerer,, i morgen skal se hva kan jeg finner og skal gjøre det min!!!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 23:40   #71
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Glemte å kjøpe lys, så de har alle vært tent før. Og ikke fant jeg like heller...

Men det er jo en veldig miljøvennlig tanke, er det ikke?

Sist redigert av Najade : 01-12-09 kl 00:53.
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 00:10   #72
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Her er vår! Jeg liker ikke krimskrams på slike ting, så da ble det denne enkle i hvit steingods fra Granit.

Ser lysene ble vel lange i år, men etter å ha vært i 4 butikker som var utsolgt tok jeg de første jeg fikk tak i.

Jeg har en som likner denne, men den er sirkelrund, og dypere. Ifjor fylte jeg den med M&Ms, kun røde og grønne. (Jeg stod i sikkert et kvarter og pillet ensfargede sjokkiser på en Plukk&Mix i en Kiwi-butikk )

Den er meget populær, og har en tendens til å... skrante.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 00:26   #73
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har en i sort smijern som går i en bue. Med lilla lys.

Gammel 01-12-08, 00:29   #74
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Denne har vi:

Vi også. Bare til vår er i en nesten brun/svart farge.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 09:15   #75
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har også den fra Georg Jensen. Men jeg har alltid hvite lys i adventstiden. Liker ikke lilla lys.

Gammel 01-12-08, 10:04   #76
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Denne har vi:

Den var nydelig! Hvor har du kjøpt den, og hva kostet den?

Gammel 01-12-08, 10:07   #77
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har fra Åhlens, kjøpt i fjor. Den er nesten lik den til kokosbolle, bare at lysene står etter hverandre.

Gammel 01-12-08, 10:28   #78
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Den var nydelig! Hvor har du kjøpt den, og hva kostet den?

Den er faktisk kjøpt med Trumfpoeng. Husker ikke hva den kostet, og det ser ikke ut som de har den inne i år.
Men merket er Herstal, og det er jo ganske mange lampebutikker som fører det.

Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 23:34   #79
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Her er min!!! liker ikke lilla eller, så min er rød.
Adventsstake er fra Jernia , pinting fra Plantasjen og taller fra Kremerhuset

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 23:37   #80
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse Georg Jensen og whatnot er skikkelig ulekre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.