|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe
Det kan virke som at det blir mer enn nok garn ja.
![]() |
#2 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeDe sier at jakka er mer romslig enn i størrelsen, så kanskje gå ned enda en str Kokos? Den kan vel uansett strekkes en del i form!?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
Så vidt jeg kan se, er det 86cm str den minste. Mamma får se om hun tror det blir for stort når hun begynner å strikke den.
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeJeg får ikke denne kåpa ut av hodet. Jeg strikker nå vest til snuppa i ekspressfart, og lurer alvorlig på om jeg skal gå i gang. Grunnen til at jeg ikke har strikket til meg selv på mange år er at jeg er så redd for at det blir for lite, men det er jo en del "større" damer som gir seg i kast med denne. Jeg strikker pent, så hvis jeg får den ferdig og den ikke passer, så burde jeg klare å selge den?
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
Ta en auksjon på FP du!
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeTjorven - plis - vurder den blåfargen som er så fin til deg også. |
![]() |
![]() |
#10 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeJeg prøver igjen. Er det noe sjans for at jeg skal klare denne selvom jeg er nybegynner? Jeg har bare strikket monsterbuksen etter oppskrift før, ellers bare ullbukser på frihånd. Og hvorfor er det så pes at den er på engelsk? Er det ikke bare å oversette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Jeg tror jeg er fristet til å si at du neppe klarer denne hvis du er nybegynner. |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeHehe, min strikkekyndige kusine mente at jeg fint kunne klare denne selv, og jeg kan knapt legge opp en maske, langt mindre strikke en vrang maske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeDen kåpa var utrolig fin. En sånn må jeg ønske meg tror jeg. Klare i alle fall ikke å strikke den selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeDet gikk fort! |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeKåpa er verkeleg nydeleg. Svigerinna mi har strikka den, og den er verkeleg kjempeflott!
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeApropos sy sammen - er det flere enn meg som alltid monterer om natta? |
![]() |
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeSF: Jeg kan ikke montere, så jeg holder meg til ting som strikkes sammen. Eller gir det til mor eller svigermor.
![]() |
|
|