Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva anbefaler du i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-13, 18:40   #21
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva anbefaler du i dag?

Jeg anbefaler The Thick of It til alle som er litt desillusjonerte over norsk politikk. Etterpå ser det så bra ut, atte! (Passer også for dem som venter på den tolvte doktoren.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 18:50   #22
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Og så anbefaler jeg rosinbolle på bibliotekskafeen i Trondheim.

Eller kanelsnurrene. Mmmm.

Gammel 13-09-13, 18:54   #23
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Åh, de var nydelige! Jeg har ikke sett dem i butikkene? Senest i dag var jeg i en butikk hvor de selger Kähler, for jeg sikler på de grå små lysestakene. Men disse var jo enda finere!

Disse her? Jeg også. Lurer påom jeg skal ønske meg dem til jul, eller om jeg plutselig kjøper dem. Kan fort skje en fredags kveld man surfer rundt pånettet.

Gammel 13-09-13, 18:56   #24
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg anbefaler ingefærøl med vaniljeis i på The Nighthawk Diner i Birkelunden (Oslo), for det har jeg prøvd for første gang i dag. Umulig å la være å fnise litt mens man spiser!

Også anbefaler jeg boka Quiet av Susan Cain, veldig interessant om personligheter.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 18:57   #25
Kavring
Fullverdig medlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
Kavring har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi planlegger en tur på Knutsen og Ludvigsen-utstilling på Popsenteret.

Kavring er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:06   #26
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billig (96 kroner), musserende rosé fra Australia som er lettdrikkelig og grei på alle måter: Yellowglen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:08   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler Høstutsillingen på Kunstnernes hus som starter for allmenheten i morgen lørdag kl. 14.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:17   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Disse her? Jeg også. Lurer påom jeg skal ønske meg dem til jul, eller om jeg plutselig kjøper dem. Kan fort skje en fredags kveld man surfer rundt pånettet.

Nei, ikke de, men de var også fine. De jeg tenker på er de som vanligvis finnes i grønt og ser litt julete ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:19   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Champagne.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:22   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man drar på matstreif anbefaler jeg seks smakebiter for 40 kroner fra Salmakaks, gjeddeburger og gratis eplejus fra bondelaget, presset på stedet.

Etterpå kan man gå hjem og høre på Southeastern med Jason Isbell. På søndag kan man se Fashion India på Historisk Museum. http://www.khm.uio.no/besok-oss/hist...ion-india.html

Sitat:

Utstillingen viser hvordan fattige og rike i India lever i parallelle verdener som er gjensidig avhengig av hverandre. Den viser motsetningene; fra håndverkerne som skaper grunnlaget for luksus til elitens overveldende bruk av penger. Utstillingen tar deg med på en reise, fra lokale indiske pop-fenomen til et globalt nettverk av makt og penger.

Utstillingen er basert på Tereza Kuldovas doktorgradsavhandling om indisk mote. Dette er, internasjonalt sett, ett av de første forskningsprosjektene om forholdet mellom mote, elite, luksus, håndverk, rikdom, forbruk og fattigdom i India.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:23   #31
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Champagne.

Passer til alt, alltid!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:24   #32
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg anbefaler sånn smuldrepai! Epler i bunn og så lik del smør, mel og sukker sammen, kneftes og smuldres og stekes på 200 grader til litt brun på toppen. Med is!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:24   #33
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg anbefaler kulturnatt til alle som er i nærheten en storby. For oss som ikke orker å gå ut anbefaler jeg nettflix og potetgull.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:31   #34
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sjokolade, sofa og søvn.

Foreløpig har jeg null av tre.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 19:44   #35
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg anbefaler skatekonkurranse i Moss.

Og ikveld anbefaler jeg en boks iskaldt Carlsberg, popcorn og gullrekka.

Gammel 13-09-13, 19:46   #36
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kom akkurat hjem fra Matstreif med barna. Kan absolutt anbefales! Barnas høydepunkt var matkurs med Terje Næss - de lagde supergod fiskesuppe fra bunnen av. Også veldig hyggelig å snakke med dedikerte og kunnskapsrike bønder og leverandører som er stolte av produktene sine.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 20:01   #37
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

En seig fjelltur mens man hører på Arctic Monkeys album AM.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 20:31   #38
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg anbefaler en shoppingtur med tenåringsdatter, som i utgangspunktet var sur, men turen endte i latterkrampe. Det blir det fin helg av.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 20:36   #39
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

En skikkelig god knusekos fra en 3-åring.

Gammel 13-09-13, 21:07   #40
meemz
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Buskerud
meemz har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg anbefaler sølvcrossen i kongsberg på lørdag og søndag For dem som har motor intr barn feks

meemz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.