|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler The Thick of It til alle som er litt desillusjonerte over norsk politikk. Etterpå ser det så bra ut, atte!
![]() |
#23 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?
Disse her? Jeg også. Lurer påom jeg skal ønske meg dem til jul, eller om jeg plutselig kjøper dem. Kan fort skje en fredags kveld man surfer rundt pånettet.
![]() |
#24 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler ingefærøl med vaniljeis i på The Nighthawk Diner i Birkelunden (Oslo), for det har jeg prøvd for første gang i dag. Umulig å la være å fnise litt mens man spiser!
![]() |
#25 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Vi planlegger en tur på Knutsen og Ludvigsen-utstilling på Popsenteret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Billig (96 kroner), musserende rosé fra Australia som er lettdrikkelig og grei på alle måter: Yellowglen.
![]() |
#28 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?
Nei, ikke de, men de var også fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Hvis man drar på matstreif anbefaler jeg seks smakebiter for 40 kroner fra Salmakaks, gjeddeburger og gratis eplejus fra bondelaget, presset på stedet.
![]() |
#32 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler sånn smuldrepai! Epler i bunn og så lik del smør, mel og sukker sammen, kneftes og smuldres og stekes på 200 grader til litt brun på toppen. Med is!
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Kom akkurat hjem fra Matstreif med barna. Kan absolutt anbefales! Barnas høydepunkt var matkurs med Terje Næss - de lagde supergod fiskesuppe fra bunnen av. Også veldig hyggelig å snakke med dedikerte og kunnskapsrike bønder og leverandører som er stolte av produktene sine.
![]() |
#37 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?En seig fjelltur mens man hører på Arctic Monkeys album AM.
![]() |
#38 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler en shoppingtur med tenåringsdatter, som i utgangspunktet var sur, men turen endte i latterkrampe. Det blir det fin helg av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Buskerud
![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler sølvcrossen i kongsberg på lørdag og søndag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|