Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-17, 21:53   #1
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Lur zombiene over Strynefjellet, der blir de bekjempet av trollene.

Okidoki, da gjør jeg det. De som trollene ikke tar fører jeg til Floksa og så kan kampkyrene hennes ta dem. Problem solved.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-02-17, 23:07   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Lur zombiene over Strynefjellet, der blir de bekjempet av trollene.

Bare hvis vi fjerner trollgjerdene. Og da tar vi samtidig strømnettet i hele sør-Norge. Regner med at det finnes noen sikkerhetsprotokoller som forteller hvor ille situasjonen skal være før trollene slippes løs.

Gammel 22-02-17, 12:30   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten sikret meg en større mengde hipster-instant kaffe, så nå er jeg klar.

Gammel 22-02-17, 13:22   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dra Utforbakke eller rett vest? Jeg foretrekker oppover her.

Gammel 22-02-17, 13:36   #5
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg satser på at døra til polet bryter sammen så dere finner meg der. :møterf@enmegikkezombieredru:

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 14:02   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men hvilken hermetikk er det lurest å ha? Hva gir mest bang for the buck? Mest næringsstoffer? Litt dumt å hamstre cocktailbær lizzm. Spaghetti ala capri? Sånn kjip militærmat kan vi bare glemme.

Er poenget å overleve, eller er det ikke?

Nødmat, inneholder den næringen man trenger. Smaker sponplate med sukker på, men må man så må man.

Drikkevann i porsjonsposer:

Som dere ser så rigger jeg meg maritimt, tross vannskrekk. En stor redningsflåte, ekstra nødrasjoner og batterier og så sail away....

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 14:24   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg drar til Svalbard. Visste dere at den frø-banken egentlig bare er en overlevelsesbunker for rikinger? Dit skal jeg. Jeg er ikke så rik, men ganske god på å snike meg inn.

http://www.neonnettle.com/news/1234-...d-as-seedbank-

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 14:30   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Eller kanskje jeg skal kjøpe leilighet her?

http://www.forbes.com/sites/jimdobso.../#34b1935a5afb

Herregud. Folk er rare.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 18:08   #9
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Eller kanskje jeg skal kjøpe leilighet her?

http://www.forbes.com/sites/jimdobso.../#34b1935a5afb

Herregud. Folk er rare.

OMG, jeg hadde helt glemt at jeg investere barnetrygden i en andel der.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 16:36   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg ser hvor mye gærninger det er rundt hytta mi en helt vanlig vinterferie, lurer jeg på om jeg må revurdere strategien min. Håper ikke apokalypsen skjer på en fredag, da er det så innmari mye kø ut av byen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 16:47   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det med kø ut av byen er et seriøst problem, vurderer å kjøpe meg blålys og sirener og dra forbi i grøfter og påkjøringsfelt osv for å få oss ut!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 16:52   #12
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det med kø ut av byen er et seriøst problem, vurderer å kjøpe meg blålys og sirener og dra forbi i grøfter og påkjøringsfelt osv for å få oss ut!

Tsk. Jeg har stand by helikopter for den slags. Det handler bare om prioritering.

Gammel 22-02-17, 16:54   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Tsk. Jeg har stand by helikopter for den slags. Det handler bare om prioritering.

Ja. luksusfellefolka får skylde seg selv når kredittkortet ikke dekker sånt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 17:50   #14
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Og det tror du hjelper?
Mange vil jo torpedere deg for å bli arrestert, politiet er jo bevæpnet og har tilgang på sikre lokaler, du kommer ikke av parkeringsplassen engang, med blålys.

Gammel 23-02-17, 08:27   #15
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Og det tror du hjelper?
Mange vil jo torpedere deg for å bli arrestert, politiet er jo bevæpnet og har tilgang på sikre lokaler, du kommer ikke av parkeringsplassen engang, med blålys.

Man trenger jo bare en monstertruck. Så kan man bare rulle elegant over de andre i køen. Har sett det på TV.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 10:20   #16
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Man trenger jo bare en monstertruck. Så kan man bare rulle elegant over de andre i køen. Har sett det på TV.

Sant. Jeg håper bilen til Sir Limpalot er sånn monstertruckaktig

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 10:38   #17
Sir Limpalot

Sir Limpalot sin avatar

Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Sant. Jeg håper bilen til Sir Limpalot er sånn monstertruckaktig

Nei, dårlig med det, men jeg har en gammel Pajero med kufanger, også, kanskje vi skulle tatt den?
Nå er det nesten så jeg blir skuffet hvis apokalypsen ikke kommer snart, all denne morsomme planleggingen til ingen nytte, liksom.

Gammel 22-02-17, 21:18   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Kjekke brannmenn, det avgjør saken!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 21:35   #19
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Enig Lykken, det er selvsagt det viktigste momentet i avgjørelsen av fluktruten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 22:31   #20
Sir Limpalot

Sir Limpalot sin avatar

Standard

Hæ?
Skjønner ikke....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.