Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-17, 21:38   #181
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jupp, jeg har opp til flere ganger vært Runner number 5 i Zombies, run!

Hva er det?

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 21:39   #182
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei hva er vitsen med å være her da?

Hvorfor bli igjen når festen flytter mener du?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Du må lese tråden før du svarer, Katta.

Hallo! Mannen til Nextlife har jo lovet meg eget aggregat til limpistolen jo!

Ai det ser jeg ja. Jeg begynte jo å lure.

Gammel 19-02-17, 21:39   #183
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Men folkens, vi må øve! En beredskapsplan har ingen verdi med mindre man har trent på den!

Apokalypsefestival til sommeren?

Gammel 19-02-17, 21:40   #184
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvorfor bli igjen når festen flytter mener du?

.

Jepps!!

Guava er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 21:43   #185
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Blir litt sånn hypokondertankegang dette. Faren for å øve på feil katastrofe er overhengende.

Jeg vet!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 21:46   #186
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Det er jo derfor man må øve på å ta ting på sparket.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 21:48   #187
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Men folkens, vi må øve! En beredskapsplan har ingen verdi med mindre man har trent på den!

Apokalypsefestival til sommeren?

Jeg er med!

Hva blir sound tracket for beredskapsøvelsen/apokalypsefestivalen? It's the end of the world as we know it and I feel fine med R.E.M. er selvskreven. De som ikke kan teksten på den utenat kan bør sette igang med det samme!

Gammel 19-02-17, 21:49   #188
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apokalypsofestival høres enda morsommere ut egentlig.

Gammel 19-02-17, 21:50   #189
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med!

Hva blir sound tracket for beredskapsøvelsen/apokalypsefestivalen? It's the end of the world as we know it and I feel fine med R.E.M. er selvskreven. De som ikke kan teksten på den utenat kan bør sette igang med det samme!

Tenker at "Final Countdown" og "Sign O'the Times" bør inn i noens setliste.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 21:50   #190
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Apokalypsofestival høres enda morsommere ut egentlig.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 21:53   #191
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

"My way" (Sinatra) og "The end" (The Doors) må også med.

Er det noen gode kalypsolåter med undergangstekster?

Gammel 19-02-17, 22:07   #192
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hva er det?

En løpe-app hvor du trener til å bli runner i en verden etter zombieapokalypsen. Du får forskjellige oppdrag utenfor leiren for å hente greier og sånn, og noen ganger må man spurte fra zombier.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 22:14   #193
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser fortsatt på World War Z. Og jeg blir jo livredd.

Gammel 19-02-17, 22:20   #194
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så i fem minutter og ble så redd at jeg svitsjet.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 22:21   #195
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

En løpe-app hvor du trener til å bli runner i en verden etter zombieapokalypsen. Du får forskjellige oppdrag utenfor leiren for å hente greier og sånn, og noen ganger må man spurte fra zombier.

Åh, høres morsomt ut.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 22:23   #196
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har to våpenskap fulle av våpen, jaktradioer, gps'er, to kasser med Real Turmat som manne skulle ha med på reinsdyrjakt i fjor (gudene vet hvorfor han trodde han skulle orke å bære rundt på det på fjellet), primuser, kokekar, telt og soveposer (og vi er ingen fan av telting). Vi har også en rom fullt av komponenter til å lade nye patroner.

Om det trengs litt opplæring og trening er jeg rifleinnstruktør så opplæring kan bli gikk om det blir tid. Her også tre-fire limpistoler om noen vil bruke de.

Vi har også noen huler rundt her som står tomme etter at gutta på skauen forlot de for en del ti år siden.

Det står også to digre pappesker med sitteunderlag i garasjen fra Statskog om noen er bekymret for våte og kalde buksebaker. Jupp.

Gammel 19-02-17, 22:25   #197
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Jeg vil helst se filmen der zombiene er utryddet, og man må bygge opp samfunnet igjen. ingle:

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 22:28   #198
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har to våpenskap fulle av våpen, jaktradioer, gps'er, to kasser med Real Turmat som manne skulle ha med på reinsdyrjakt i fjor (gudene vet hvorfor han trodde han skulle orke å bære rundt på det på fjellet), primuser, kokekar, telt og soveposer (og vi er ingen fan av telting). Vi har også en rom fullt av komponenter til å lade nye patroner.

Om det trengs litt opplæring og trening er jeg rifleinnstruktør så opplæring kan bli gikk om det blir tid. Her også tre-fire limpistoler om noen vil bruke de.

Vi har også noen huler rundt her som står tomme etter at gutta på skauen forlot de for en del ti år siden.

Det står også to digre pappesker med sitteunderlag i garasjen fra Statskog om noen er bekymret for våte og kalde buksebaker. Jupp.

Du er god å ha i en krise!

Gammel 19-02-17, 23:27   #199
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Og Input, Niobe, Milfrid og jeg står vakt og sinker zombiene mens de dreper oss.

Det er jeg absolutt villig til. Men jeg har i løpet av dagen gjort så mye dumt at jeg lurer på om jeg er fullstendig hjernedød. Og da er jeg kanskje ikke fristende for zombier, jeg aner ikke om det må være sirkulasjon i hjernene de spiser?

Gammel 19-02-17, 23:28   #200
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er jeg absolutt villig til. Men jeg har i løpet av dagen gjort så mye dumt at jeg lurer på om jeg er fullstendig hjernedød. Og da er jeg kanskje ikke fristende for zombier, jeg aner ikke om det må være sirkulasjon i hjernene de spiser?

Zombier er vel nokså hjernedøde de og så de er nok ikke så nøye på det.

frukt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.