Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kvalitet my ass (Katvig)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 17:00   #41
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvalitet my ass (Katvig)

Loven meg her, og loven meg der. Hadde de tenkt litt mer service, så hadde de kanskje ikke mistet kunder. Greit, det var bare 30 kr, men likevel...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 17:21   #42
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Når sømmen er gåen, fikser jeg det lett selv jeg altså.

Det kan vel de fleste klare, men når man kjøper en vare, så forventer jeg at den skal være i orden litt mer enn et kvarter. Og det er butikken som skal fikse om varen ikke er som den skal være. Og de skal jaggu meg sende den ferdig reparert fraktfritt til meg også. I tillegg til å måtte reise inn til byen for å bytte den, som jo også koster litt, så skulle jeg vært nødt til å betale for å få den reparert tilbake? Aldri i livet.
Da hadde jeg aldri handlet der igjen, og jeg skulle spredt ryktet godt.

Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 19:08   #43
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Loven meg her, og loven meg der. Hadde de tenkt litt mer service, så hadde de kanskje ikke mistet kunder. Greit, det var bare 30 kr, men likevel...

Ja, det var bare 30 kr, men hvis det er bare for deg som privatperson er det ihvertfall BARE for dem som firma. Dette var dårlig service!

Gammel 25-07-08, 20:31   #44
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

My point exactly.

Gammel 25-07-08, 20:40   #45
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lamegse, altså, når noe går i stykker så forventer jeg at det skal være som da pizzasteinen vi hadde fått i gave fra Kitch'n sprakk. Vi kom ned i butikken på Storo, som forøvrig var en helt annen enn der pizzasteinen var kjøpt. Vi kom inn, fortalte at steinen var sprukket og uten så mye som å åpne esken, lee på et øyelokk eller mukke, sa damen med et smil at vi bare måtte ta en ny eller ta varer for tilsvarende pris. Vi tok en ny og tuslet fornøyd ut av butikken.

Gammel 25-07-08, 20:42   #46
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Det er slik servicen bør være.

Gammel 25-07-08, 20:44   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og da har man lyst å anbefale butikken videre. Det skumle er jo at om en person blir fornøyd forteller vedkommende det kanskje til et par andre. Men om en person blir skikkelig misfornøyd forteller han/hun det kanskje til et dusin andre.

Gammel 25-07-08, 20:45   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er slik servicen bør være.

Ja, for da kommer jeg jo tilbake. Og bruker mer penger. Og forteller andre om hvor koselige de er på Kitch'n på Storo.

Gammel 25-07-08, 20:47   #49
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Nettopp. Opplever man god service, så fungerer det som gratis reklame. Opplever man dårlig service... Vel for å si det sånn, så er det ikke mange av mine venner og bekjente som kommer til å handle på Capone Kids i Stavanger mer.

Gammel 25-07-08, 20:49   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg styrer glatt unna dem fra nå av.

Gammel 25-07-08, 20:52   #51
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Lamegse, altså, når noe går i stykker så forventer jeg at det skal være som da pizzasteinen vi hadde fått i gave fra Kitch'n sprakk. Vi kom ned i butikken på Storo, som forøvrig var en helt annen enn der pizzasteinen var kjøpt. Vi kom inn, fortalte at steinen var sprukket og uten så mye som å åpne esken, lee på et øyelokk eller mukke, sa damen med et smil at vi bare måtte ta en ny eller ta varer for tilsvarende pris. Vi tok en ny og tuslet fornøyd ut av butikken.

Akkurat sånn burde det være.
Slik var det da jeg måtte bytte piratbuksen til sønnen min også, fordi de hadde sydd fast strammestrikken inni, slik at den ikke kunne strammes. Han er mager som ei stingsild, så det gikk dårlig uten den strikken. Hun kikket ikke på kvitteringen eller noe, bare gikk og fant en ny bukse, sjekket at den var i orden og dett var dett. DER skal jeg handle flere ganger. Enda flere ganger heter det kanskje De har veldig mye fint der.

Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 22:02   #52
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nettopp. Opplever man god service, så fungerer det som gratis reklame. Opplever man dårlig service... Vel for å si det sånn, så er det ikke mange av mine venner og bekjente som kommer til å handle på Capone Kids i Stavanger mer.

Capone kids på kvadrat derimot, der har de kjempeservice!
*veldig fornøyd etter et par turer innom*

Gammel 25-07-08, 22:32   #53
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Capone kids på kvadrat derimot, der har de kjempeservice!
*veldig fornøyd etter et par turer innom*

Der liker jeg meg også

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.