Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-09, 20:55   #521
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man må absolutt renskjære. :gomle:

Det teller ikke som kake når det er med sukrin, sant? :usikker:

Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 08:32   #522
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det greit med Sukrin altså? Men du har vel mel i? Eller bytter du ut det også med noe annet? *må kjøpe mer Sukrin*

Gammel 06-06-09, 09:16   #523
Slettet bruker
Passiv

Standard

Funker som bare det med sukrin.

Men jeg bruker mel ja. Jeg er ikke i ketose mer så det går greit det.
Istedenfor å blande sukrinen i ostemassen i den hvite røra da så lager jeg eggedosis med den og blander etterpå så man ikke får sukkerkorn. Sukrin er litt sært på hva det blander seg med.

Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 09:18   #524
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Good! Noen sier Sukrin ikke egner seg i ostekake, men jeg prøvde en gang allikevel og kjente overhodet ikke sukkerkornene. Det ble kjempevellykket.

Gammel 06-06-09, 09:27   #525
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sukrin går utmerket i ostekake. Må bare røre det ut i geleen så det løser seg opp.

Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 09:28   #526
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg lagde den supermørke sjokoladekaken fra lavkarbo med sukrin - den ble ikke bra. Der var det ikke noe å løse opp sukrinen i, så det ble sandkornaktig. Smaken var jo fin, men den ble helt merkelig å tygge.

Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 09:29   #527
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg hadde Sukrinen rett i ostekremen før jeg helte den i formen. Mulig jeg hadde flaks, men det ble hvertfall perfekt. Kjipt med sjokoladekaken da. Black Sunday? Jeg har laget en sukkerversjon av den, knallgodt.

Gammel 06-06-09, 09:35   #528
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hm... Jeg visste at det ikke var smart å sitte i denne tråden før frokost... Jeg føler en bountykake snike seg inn i komfyren snart.

Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 13:06   #529
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hm... Jeg visste at det ikke var smart å sitte i denne tråden før frokost... Jeg føler en bountykake snike seg inn i komfyren snart.

Jeg må seriøst pelle meg østover på besøk skjønner jeg.

Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 13:11   #530
Slettet bruker
Passiv

Standard

Man må absolutt renskjære. :gomle:

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Bare kom du - kaka står i kjøleskapet den. Og der står den trygt for noen har smakt på både røra og sjokoladekremen såpass at jeg nesten er kvalm. Eh - at noen nesten er kvalm mener jeg.

Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 13:19   #531
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bare kom du - kaka står i kjøleskapet den. Og der står den trygt for noen har smakt på både røra og sjokoladekremen såpass at jeg nesten er kvalm. Eh - at noen nesten er kvalm mener jeg.

Det er alltid noen. Aldri vi.

Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:24   #532
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal servere denne på fredag, bør jeg lage den i dag eller i morgen? Husker ikke om den blir bedre etter 2 døgn i kjøleskap.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:39   #533
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne såg knall god ut.

Gammel 10-06-09, 18:51   #534
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg skal servere denne på fredag, bør jeg lage den i dag eller i morgen? Husker ikke om den blir bedre etter 2 døgn i kjøleskap.

Jeg ville lagd den i dag!!

Gammel 10-06-09, 19:16   #535
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg ville lagd den i dag!!

Jepp, det blir baking i kveld.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 01:56   #536
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Her har jeg bakt Skvettens favoritter flere uker på rad og hører ingenting om besøk på vestlandet, men når den smilende damen skal bake så skal du fyke østover liksom?

Gammel 11-06-09, 08:23   #537
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Her har jeg bakt Skvettens favoritter flere uker på rad og hører ingenting om besøk på vestlandet, men når den smilende damen skal bake så skal du fyke østover liksom?

Pøsj, først sydvest. Alltid først sydvest søta.
Dessuten, nå lysner det i lunden. E du heime?

Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 08:51   #538
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg vil også treffe Skvettis. *lokkermed 550 forskjellige kaker*

Gammel 11-06-09, 08:56   #539
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg vil også treffe Skvettis. *lokkermed 550 forskjellige kaker*

Om den lekre Interdama er hjemme om litt over en uke satser jeg på å ta ferden sørover.
Halvmarathon neste søndag og etter det har jeg en hel uke treningsfri, da er det lettere å reise noe sted.

Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 08:58   #540
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Om litt over en uke er vi kanskje i Danmark. Vi reiser natt til mandag 22. juni. Så du bør fader meg komme før (eller etter) det.

Åååh Inter skal jo komme og grille hos meg i juli en gang, sikkert helt i begynnelsen. Tenk om du var her da. *drømme*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.