Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Svd 2012

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-12, 22:41   #21
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svd 2012

WHo the hell is you, Erlend i rosa.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 22:43   #22
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

WHo the hell is you, Erlend i rosa.

Disse har jeg ikke sett før, følger visst ikke helt med jeg.

Gammel 12-08-12, 22:47   #23
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det er gammel, Fløyel, Slå på ring var poppis i 2001 og et par år framover. Jeg elsket det.
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Potetgullmannen fra Potetgullsangen var antakelig mer kjent.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 23:09   #24
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

[
Lasse Ottesen
Skuespillere bør jo ha tatt en sving før, distingvert eldre kar. Blir med en stund, men ingen vinner.

Skuespiller? Er det ikke han skihopperen som skal være med?
30-40 årene - ikke en distingvert eldre kar.....

Ellers er jeg enig i mye av beskrivelsen.

Tror Marit Mikkelsplass ryker først ut. Ikke nødvendigvis fordi hun er dårlig, men ganske enkelt fordi ingen i mobilstemme-generasjonen har hørt om henne før.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 23:13   #25
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smbr, her.

Skuespiller? Er det ikke han skihopperen som skal være med?
30-40 årene - ikke en distingvert eldre kar.....

Ellers er jeg enig i mye av beskrivelsen.

Tror Marit Mikkelsplass ryker først ut. Ikke nødvendigvis fordi hun er dårlig, men ganske enkelt fordi ingen i mobilstemme-generasjonen har hørt om henne før.

Ahh, beklager, jeg tenkte Lasse Lindther. Lasse Ottesen, han ryker fort ut! Og slett ikke eldre eller distingvert! *retter*

Gammel 12-08-12, 23:17   #26
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Standard

Lasse Lindtner er vel gift med Anne Marie Ottesen, så den koblingen er fullt forståelig.

Gammel 12-08-12, 23:24   #27
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvis jeg må se og det må jeg nok, fordi 5-åringen elsker programmet, skal jeg heie på Grieg Halvorsen. Kul fyr.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 23:28   #28
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner Tone, så henne heier jeg på. :enkel:

Gammel 13-08-12, 06:43   #29
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal følge med, men må innrømme at jeg nesten ikke har hørt om noen av deltakertne.

Gammel 13-08-12, 07:03   #30
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Ottesen som i Kaizers, tenkte jeg først da jeg så lista, og så for meg plass på benkerad nr. 1 for undertegnede. Men Ottesen som i skihopper blir ikke helt det samme.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 07:08   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Familien har vært svorne fans av svd i mange sesonger allerede, og får sikkert med seg denne også.

Jeg synes kanskje de begynner å plukke vel langt nede på kjendislista, men greit nok. Å være med i dette programmet tar sannsynligvis veldig mye tid.

Gammel 13-08-12, 07:48   #32
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke om jeg kommer til å være en like ivrig seer som før... er enig i at kjendisene ikke er av det mest spennende slaget.

Gammel 13-08-12, 09:35   #33
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Jeg kjenner Tone, så henne heier jeg på. :enkel:

Tone????

Gammel 13-08-12, 09:43   #34
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smbr, her.

Tone????

Ja, for det finnes jo bare én Tone, og hun deltar vel ikke i år?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 09:44   #35
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Standard

Tydeligvis litt for tidlig på dagen for meg ennå....

Gammel 13-08-12, 09:59   #36
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun som skal danse med Ben, vel.

Jeg synes også de har begynt å trekke "kjendiser" fra langt nede på lista. Men det synes jeg vel også da de kom trekkende med Yngvar Numme som programleder. Hans glansdager er vel strengt tatt forbi.

Gammel 13-08-12, 10:28   #37
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg konkluderer med at Norge er et veldig lite land og man begynner å gå tom for kjendiser.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:25   #38
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det snart bare 1 uke igjen! Hva tror vi om at brystmelk og dansing? Blir Marianne erstattet?

Gammel 30-08-12, 22:28   #39
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nå er det snart bare 1 uke igjen! Hva tror vi om at brystmelk og dansing? Blir Marianne erstattet?

Er det farlig å danse med morsmelk innabords, sånn rent bortsett fra at hun kan få melkespreng og våte flekker på kjolen?

Gammel 30-08-12, 22:28   #40
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmm, jeg lurte på hvorfor i huleste noen la ut en tråd om Svenska Dagbladet 2012?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.