![]() |
#321 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi hatt skinkepai til middag, i går hadde vi gratinert kyllinggryte og i morgen blir det litt rester fra hver av dem. Da er mannen min opptatt med jobb til seine kvelden, så da er det veldig greit å ha ferdig middag.
#322 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg tok det jeg hadde i ildfast form. Det ble: Potetbåter, søtpotet, gulrot, sellerirot og hvitløk, og oppå der la jeg stykker av sommerkoteletter (bare kjøttet). På toppen serranoskinke og så hadde jeg olje og balsamico over det hele og noen klatter pesto. I ovnen i en liten time og dett var dett. |
![]() |
![]() |
#323 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Wok med villris og sprøstekt bacon og sweet chilisaus. Hjemmelaget bringebærfromasj med varme bringebær. |
![]() |
![]() |
#325 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Grillsesongen er herved åpnet :grill:
#326 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag blir det enkelt og greit; kjøttsaus og spaghetti med revet gulrot og brød til.
#327 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Det blir visst pølser (Biffgrill fra Bønes gårdsmat) og potetstappe av økopoteter.
#328 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi skal ha hjemmelaget pizza med bunn laget av Fibra-mel. |
![]() |
![]() |
#329 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva er det til middag i dag?I går spiste vi fryktelig enkel middag i "farta", fra Helios, krydret speltbrød m/chili i bla. Veldig godt. Øko bananer. Og diodynamisk juice m/elpe og banan, med kunn naturlige ingredienser og null sukker selvsagt. |
![]() |
![]() |
#332 |
kamerat
|
![]() Sv: Re: Sv: Hva er det til middag i dag?Hjemmebakt pizza.
#333 |
En som trener
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi hatt noe så kjedelig som bakt potet, rømme, bacon og mais. Derfor har jeg bestemt at vi skal teste ut Foodstory-abonnement, der man får ingredienser til en spennende middag annenhver helg. Vi er i en kjedelig-mat-tralte og trenger inspirasjon. |
![]() |
![]() |
#334 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Du verden så kreative dere er!
#335 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har jeg vært skikkelig flink. Vi har laget tomatsaus fra grunnen og servert med fersk pasta (puter fyllt med tomat og ricotta) og hjemmelagd foccacia.
![]() |
#336 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag blir det taco som i Matpratreklamen(eller noe sånt). Minsten får ikke mat. Hun har levd på vimsefamilien i hele dag. |
![]() |
![]() |
#337 |
"De"
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
Vi har kost oss veldig med henne.
#338 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag ble det marinert indrefilet av svin, hjemmelaget potetsalat og grønnsaker.
#339 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
Jeg fryser også litt. Du må få ned den bjørka di slik at du har sol på verandaen lengre. |
![]() |
![]() |
|
|