![]() |
#421 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg laget ferdig fiskegrateng i går kveld som jeg skal varme i ovnen i dag. Håper det blir greit selv om den har stått i kjøleskapet over natten. Tror det må bli en grønn salat ved siden av - har ikke så mye andre grønnsaker - også poteter og smeltet smør.
#422 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg koker blomkål nå, skal lage en slags "Shepherd's pie" men med blomkålstappe istedet for potetstappe. |
![]() |
![]() |
#423 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Pølse, potetmos, purreløk, squash og champignon i form med ost på.
#424 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Entrecote, ovnsstekte potetbåter med sitron, olivenolje, hvitløk og oregano på, asparges og cherrytomater.
#425 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Seibiff m/løk, kokte poteter, grønnsaker og fiskesaus. |
![]() |
![]() |
#426 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Poden erklærte så snart pappaen kom for å hente ham i barnehagen at han ville ha brødskive med makrell i tomat til middag, og siden alle andre var trøtte og ikke hadde lyst til å lage mat uansett, passet det fint. Nå i kveld har vi voksne spist en frossenpizza hver. (Stekt, altså.)
#427 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag laget jeg hjemmelaget potetmos og så hadde vi innkjøpte svenske kjøttboller i brun saus fra Toro. Brokkoliblanding og tyttebær som tilbehør. |
![]() |
![]() |
#428 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg har en karbonadedeig, så det blir antakelig spagetti med tomat- og kjøttsaus. Eller brødskiver hvis jeg ikke gidder å lage middag.
#429 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Her ble det blomkål suppe med rundstykker.
#430 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi orker ikke middag i varmen vi. Vi spiser bare tøys om dagen.
#431 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag blir det noe veldig lettvint i varmen - toro meksikansk gryterett med tacoskjell. Storesøster har svømming kl seks, så da er det greit med noe hun liker godt og i tillegg er ikke matlysten på topp i heten.
#433 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I går stod jeg på kjøkkenet i sammenlagt tre timer og laget fersk suppe og ingen orket å spise før sent på kvelden. Den fadesen skal ikke gjentas i dag, så her blir det rett og slett wienerpølser og lomper/brød. |
![]() |
![]() |
#434 |
I mål
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Idag burde jeg lage potetstappe for vi har masse poteter, men jeg tror vi skal grille pølser isteden |
![]() |
![]() |
#435 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Det blir tomatsuppe med mais, kokte poteter og litt grillrester. Nachochips hvis guttene ønsker. Kokte egg, kesam.
#436 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Kyllingtaco. Som er vår faste fredagsmat og består av godt krydret stekt kylling i strimler, fajitas, revet ost, div. grønnsaker, rømme og salsa.
#437 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi skal grille sammen med foreldrene mine og lillesøstra mi idag. |
![]() |
![]() |
#438 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?a) Gnocci Bolognese
#439 |
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Idag skal noen andre få lov å lage middag til familien, vi skal på restaurant. Det er varmt nok inne, trenger ikke sette på komfyren i tillegg. |
![]() |
![]() |
#440 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Toro rømmegrøt till ungene og meg i dag. Mannen er ute på middag med jobben nå i kveld, så han droppet middagen tidligere i dag.
|
|