|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneTakk, Olympia. Det var utrolig göy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneWow, for et fantastisk konsept!! Dette må jeg gjøre en gang
![]() |
#63 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneEh, Elin … Det var jo akkurat det jeg sa, da. At bare dadlene passet.
![]() |
![]() |
#64 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneSå moro!
![]() |
#65 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneUtrolig bra gjennomført! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Musk
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene
Du har nok rett i at dadler med bacon hadde blitt feil, ja, selv om jeg sikkert ikke hadde brydd meg om det for denne festen. Dadler med fetaost inni er forresten godt. Kanskje det hadde vaert "godkjent" for Israel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneVeldig kul ide, og gjennomføringen (aka maten) ser fabelaktig ut!
![]() |
![]() |
#69 |
Musk
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneTusen takk for komplimentene. :blid: Det var utrolig göy aa lage i stand. Jeg er en saann person som "tenner" paa temapartyer og som synes forberedelser er minst like göy som resultatet og festen. Det var jo ogsaa forberedelsene som tok mest tid, saerlig det aa finne oppskrifter (takk for hjelpen her), finne nye oppskrifter og endre paa ting etter at semifinalene var over for aa faa en god mix av kjöttretter, fiskeretter, brödgreier, salater, desserter og snacks, skrive handlelister, lage lister og atter lister og saa selvsagt tiden paa kjökkenet. Apropos selve kjökkentiden, var det glimrende at alt egentlig kunne lages til paa forhaand. Jeg bakte cheese roll-ups og kaken samt laget karrisausen og skagentoastfyllet kvelden för. Alt annet lagde jeg paa for- og ettermiddagen i gaar + pyntet alle fat og satte i kjöleskapet. Da var det bare aa ha dressing over salater samt aa varme opp et par ting etter at gjestene var kommet. Jeg fikk derfor med meg mesteparten av partyet selv, ogsaa. Jeg hadde TV i stuen som gjestene satt foran + lap-top paa kjökkenet med |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Musk
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneIngen som skal ha saann fest i aar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneJeg er fortsatt imponert jeg, ett år etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneJeg hadde fest unger GP i fjor, men det var fordi jeg hadde 40 års laget mitt den dagen finalen var. Som faktisk var datoen jeg ble født på.
![]() |
#77 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneLitt skuffet over at du safet med rødbetesild fra Island, sånn i stedet for sure værballer eller råtten hai.
![]() |
#79 |
Musk
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene
Jeg er like stolt av meg selv hvert aar det er Grand Prix naar jeg tenker paa denne feiringen fra 2011 da jeg laget mat fra hver eneste finaleland. Noen som stjal ideen i aar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Musk
![]() Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneBilder av maten min i post #56, 57 og 58 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|