|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Treretters som kan tilberedes på forhånd?Jeg tenkte å innvitere 3 av mine beste venninner på en kveld med god mat og god drikke. Men jeg er ikke så voldsomt dreven på kjøkkenet enda, så for å sikre en vellykket matopplevelse uten mye stress, hadde det vært kjekt å laget rettene i ro på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Treretters som kan tilbredes på forhånd?Vi skal ha vennemiddag på lørdag m/3-retter og vurderte frem og tilbake for om vi skulle lage middagen sammen eller tilberede det meste på forhånd. Vi landet på det siste.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Treretters som kan tilbredes på forhånd?Ha, jeg skal også servere lammecarré på lørdag.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Treretters som kan tilbredes på forhånd?Du har ikke raclette da? Det er jo genialt til venninnekvelder.
![]() |
#5 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Treretters som kan tilbredes på forhånd?Jeg ville hatt en helt enkel forrett med f.eks. laks eller melon og spekeskinke. Det kan enkelt gjøres klart på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Treretters som kan tilberedes på forhånd?Da vi hadde behov for å lage maten ferdig på forhånd til mannens tredveårsdag hadde vi gravet hvalkjøtt til forrett, Bacalao til hovedrett og ostekake med lune bjørnebær til dessert.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|