|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Apropos underforaene og nickMed fare for å ble halshugd av eierne av underforaene tar jeg sjansen på å spørre om underforaene strengt tatt behøver å knyttes til nick. Det er absolutt ikke noe jeg ergrer meg over, jeg undrer meg bare litt. Det virker litt preget av forumets første uker, og hvem som meldte behov for hvilke foraer da.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 16-09-07 kl 23:03. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos underforaene og nickJeg synes det er litt av sjarmen jeg da at underforaene knyttes til nick... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Apropos underforaene og nickJeg er enig med Irma. Jeg er ganske ny og det ble uoversiktlig og virket veldig internt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Apropos underforaene og nickJeg synes det er bare tull. Særlig fordi jeg ikke fikk noe. |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos underforaene og nickEnig med Irma. Det virker veldig internt.. og er ikke det noe man ønsker så burde man ikke ha det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Apropos underforaene og nickJeg har fremdeles lyst på Scarlettaaahs Hemmelige Hage, der man kan være pinlig og anonym.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Apropos underforaene og nick
Nja, jeg tror Tinetoff godt kunne tenke seg en viss eierandel også. Og det er flere andre verdige kandidater. Vi kunne godt la det gå på omgang, altså.
![]() |
#14 |
Pauset
![]() Sv: Apropos underforaene og nickDa skal jeg ha "Pastills bekjennelsessone". Et sted man kan "skrifte" lizzom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos underforaene og nickSkjønner jo at det er litt moro for dere som har vært her hele tiden..men for oss som er kommet inn nå i den senere tid, så blir det litt "rart"..... Tycke eg!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
Jeg ble reg samme måned som dette "åpnet" og tenkte det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Apropos underforaene og nickJeg synes bare det er morsomt at underforaene inkluderer nick.
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
|
|