|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Begynner med å si at jeg ikke stemmer Frp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Kjenner en av de som har blitt trukket fram som "badguy" i FRP personlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Jeg har ikke så mange fordommer men når det gjelder frp så har jeg nok noen, må bare innrømme det, de få jeg kjenner som jeg vet stemmer på frp er av de som vil få det værst hvis frp kom til makta, så jeg har nok ofte tenkt at de vet ikke sitt eget beste,
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen: Jeg kan ikke skjønne annet enn at man må være enten utilgivelig naiv og blåøyd eller temmelig slem, egoistisk og kynisk for å stemme FrP. Diverse kombinasjonstyper er sikkert også mulig. Det får være så stigmatiserende det bare vil.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Snakker om å skli inn på et bananskall Bitter Kjerring.
![]() |
#6 |
Passiv
|
Merkelig.Jeg vet flere |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
Her inne på FP?
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Nå sjekket jeg siste pollen som gikk på parti-tilhørighet (og Se&Hør vel og merke) og i følge den er det 8 stykk her som stemmer Frp. Av 141 avlagte stemmer, så er det med andre ord ikke tjukt av Frp-velgere.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Jeg har lest hele handlingsprogrammet til Frp.
![]() |
#10 |
Passiv
|
Av HVA da? |
![]() |
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
Jeg kan jo kort referere hva jeg reagerer på i programmet deres, og hva jeg tenker:
Ja dette er gode nyheter for alle røykere og alle de som lever usunt, og som er overrepresentert i lavere sosiale klasser.
Ja, sånn at alle billige operasjoner går til det private og alle dyre/kompliserte/på gamle mennesker går til det offentlige som blir utarmet. Dette har skjedd i øyemiljøet, og det kommer til å skje om de får gjennomslag i resten av helsevesenet også.
Tror dere det betyr at det skal bli betalt sykehjem for gamle eller? Nei. Ikke det gitt. Det kommer til å ligge innenfor familiens tradisjonelle oppgaver. Det tradisjonelle er at kvinnene gjør omsorgsarbeidet.
Flotte greier.
De nevner dette med foreldrenes rettsikkerhet flere ganger, og jeg oppfatter det som en ytterligere styrking av foreldrene mot barnet.
Dette er dårlige nyheter for de med lav utdanning og/eller lav lønn.
Juhuu! Bort med toppskatten! Spesielt bra tiltak for de med lønn over 906 900!
![]() |
#13 |
Epikur
|
Dette er ikke likestilling. Dette er å tillate diskriminering. Dette sitatet viser at Frp ønsker å nedlegge likestillingsombudet, at de ønsker å fjerne likestillings og antidiskrimenringslovgiving, at de vil tillate feks at man mister jobben eller miste ansvar når man er ute i permisjon (for vi vil jo ikke ha innblanding fra offentlige organer?? Det blir mye lettere å la være ansette/si opp/omplassere gravide kvinner, når de ikke kan løpe og sladre til likestillingsombudet). Med "grupper" mener de selvsagt etniske minoriteter, og alle vet jo at det er SÅ lett å få jobb som feks etnisk pakistaner. Det er jo ikke lenge en økonom ble tilbudt vaskejobb!
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Åssen får du det til,Madammen?? |
![]() |
![]() |
#15 |
Epikur
|
Nei, jeg kan lese.
![]() |
#16 |
Passiv
|
Hm, din egen tolkning, skjønner jeg. Må jo bli kluss da. |
![]() |
![]() |
|
|