|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Nydelig. Jeg kommer med Kaospilotene. Nuff said.
![]() |
#103 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg nevnte valium? Vival går også greit, altså. Men det må være i fine farger.
![]() |
#104 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
Og jeg stiller uten. Det er derfor særdeles viktig at jeg blir plassert i en slik vinkel og høyde at ingen kan ha innsyn. Det er forferdelig slitsomt å skulle sitte med bena i kryss en hel kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Tror vi også tar turen
![]() |
![]() |
#106 |
Fjott
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Neimen så hyggelig Knerten! Kan i år, som i fjor bidra med en særdeles pratsom og oppmerksomhetssyk stefar som attpå til trasser og furter som en 3 åring om han ikke får gjennomslag for alle de herlige argumentene sine. Han kan nemlig ALT, og om vi ikke forstår poengene han vil frem til er han så snill å gjenta de skrikende med flotte armbevegelser. Da blir alt mye klarere.
![]() |
#107 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kommer. Jeg tar med hele familien. Jeg synes det er så trist at ikke barna kan spise all maten de vil, så all mat som serveres må være uten melk, egg, fisk og soya. Ingen alkohol så lenge ungene er våkne. Vi er bare en 17 stk, det er vel ikke noe problem? Søstra mi kan heller ikke ha noe med melk i, men så lenge du tar hensyn til mine barns allergier så er jo ikke hun noe ekstrabry. Ja, barna og mannen er kjempeallergiske mot dyr, så de må holdes unna. Og pinnekjøtt selvfølgelig, og riskrem til dessert uten melk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Skal vi se:
![]() |
#110 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Nei, så hyggelig at du inviterer inn til juaftenfest i år også. (Noe annet skulle egentlig tatt seg ut da.)
![]() |
#111 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Oh! Dette kan kanskje være noe for oss. Jeg orker ikke stelle i stand til jul i år på grunn av alle svangerskapsplagene mine, og det er så vanskelig å bestemme seg for om vi skal feire med mine foreldre eller med svigers, så da kan vel like gjerne alle dra til deg. Så deilig! Vi blir i så fall mannen min og meg, mine foreldre, mannens foreldre, min søster med forlovede og mannens søster med samboer. Ja, og så hunden vår, men han er av den mindre brysomme typen og ligger stille der han får beskjed om å ligge. Han vil gjerne ha en tur i løpet av kvelden da. Bekkenet mitt fungerer bare til å gå småturer med om dagen, og mannen min og resten av familien fortjener jo tross alt litt fri i jula, så det hadde vært kjekt om noen andre kunne lufte ham. Han sikler ikke på bordet og sånt, men han kan bli litt urolig om det er mange andre hunder tilstede da ... Mannens søster har kattunge forresten, så jeg håper det ikke er så nøye med gardinene. Sist redigert av Matilda : 11-12-09 kl 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Weeeee
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jajaja, vi kommer!!
![]() |
#113 |
godt brukt
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi har IKKE hund da, men gjerne komme likevel. Er det mulig? I så tilfelle vil jeg ta med min mor og samboer, og svigers selvsagt. Svigermor i rullestol, men det gjør vel ingen ting? Ja og ungene våre kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Åh, jeg kom på noe svært viktig. På en dag som dette er det barna som skal stå i fokus. Da er det helt selvfølgelig at det blir likt for alle barna som kommer, så om du kan ta en liten sjekk på forhånd om hva alle barna får og justere antall gaver og prisnivå slik at det blir helt millimeter-rettferdig for alle hadde det vært kjempefint.
![]() |
#115 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jah, dette høres festlig ut.
![]() |
#116 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
Jeg stiller uten truse og nekter å holde bena samlet. :Aulie:
![]() |
#117 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg kommer forresten ikke, jeg sender derimot de dysfunksjonelle delene av de jeg deler gener med. |
![]() |
![]() |
#118 |
superbruker
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg lurer på om jeg skulle slenge meg med en tur.
![]() |
#119 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kommer vi og. Jeg,mann og ungene.Jeg med laktoseintoleranse og fruktoseintoleranse og turbo med fruktoseintoleranse,.
![]() |
#120 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg kommer også!
![]() |
|
|