|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg sender svigermor som uansett kaos tror hun forvalter verdens vakreste drømme julefeiring. Hennes yndlings barnebarn MÅ få være med. De har ikke tid til å spise eller prate eller noe som helst annet enn å sprette opp gavene fortere enn svint -også surmule resten av kvelden fordi de ikke er fornøyde med fangsten. Men foreldrene, og svigermor synes de er veldig sjarmerende altså.. Så det er sikkert bare jeg som ikke ser det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kan ikke komme, men vi sender tvillingene i vårt sted. De kommer sånn ca 23:00. De er ikke sære i matveien, de er fornøyd med litt pupp, og nå som vi endelig har funnet MNs brystvorter (vorter, ja, ikke noe sånne vissne knopper) så burde det være en smal sak.
![]() |
#144 |
lykkelig
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg er litt opptatt for tiden med innkjøp og forbereedelser til festen gitt. Drar land og strand rundt etter alle de spesialbestilte matvarene og har dealet frem en avtale om akebrett etter traktor fra Tromsø og nedover. Her hekter vi på fler akebrett etterhvert som vi kommer forbi svigerforeldre og andre personer som skal tranporteres på den ikke fullt så komfortable måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Ja, jeg regner ikke med du forventer noen klapp på skuldra for at du forbereder til ditt eget juleselskap, så det får du da heller ikke.
![]() |
#146 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Hvis det blir trangt så kan foreldrene mine bo under fjerde underetasje. Dess lenger ned mot jordens indre de kommer dess mer hjemme føler de seg. |
![]() |
![]() |
#147 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Dette blir gøy! Er det greit at vi også tar med en kompis og hans to barn? De blir så ensomme i julen.
![]() |
#148 |
lykkelig
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
Tro meg, akkurat dine foreldre skal få et spesialgravd kjellerrom. Det blir ikke videre trivlig der nede, men jeg regner med at kanskje er like greit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Travelt opptatt
|
Du plasserer dem i samme rom, ja? Samme lille rom, med stengt dør og uten mat?
![]() |
#150 |
lykkelig
|
Selvfølgelig. Rommet er omtrent 1,20 bredt og 1,50 langt. Det er desverre ikke full ståhøyde der, men de stanger ikke hornene i taket hvis de sitter. Tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Dette blir bra. |
![]() |
![]() |
#153 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Oh my... |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Passiv
|
Du slenger den jeg sender inn der også ikke sant? |
![]() |
![]() |
#155 |
lykkelig
|
Han har også selvskreven plass der ja. Det blir litt trangt, men det får bare være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Passiv
|
Jeg vil svært gjerne ha direkteoverføring til laptopen i og med at jeg feirer alenejul og kunne trenge masse underholdning. |
![]() |
![]() |
#158 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Mannen til Cille vil gjerne ha med treet sitt, forresten. Dere har plass i stuen til et tre til?
![]() |
#159 |
guru advisor
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|