|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg og svigermor kommer en tur vi! For at det ikke skal bli så vanskelig for deg kommer vi etter middagen. Svigermor tar med seg egne duker, bare så du vet det, vi kommer kl. 18, og da regner vi med at vi kan bytte om til broderte duker og at du har moccakoppene klare til kokekaffen? Ingen må søle på dukene, men det regner vi som en selvfølge.
![]() |
#162 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Kjem ikkje inn på linken til opphavet til dette.
![]() |
#163 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Kom forresten på at jeg ofte blir dårlig i jula - typ omgangssjuke. Hatt det to år på rad nå. Du pleier vel oss om vi drar med oss sykdom også?
![]() |
#164 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg vil forresten endre på alle ønskene mine, det er vel ikke for mye forlangt det? Også vet du at jeg får fnatt av alle disse tradisjonelle trærne, så jeg må nesten få et pyntet akkurat så glorete som jeg vil. Også må det selvfølgelig være dryssete økogran, men det regnet jeg med at du tok som en selvfølge.
![]() |
#165 |
maler
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
Da må vi ha to trær, for jeg MÅ ha edelgran pyntet stilfullt i kun rødt, hvitt og sølv. Og hvite lys. Pakkene under skal være med ensfarget papir, gjerne rødt, hvitt og sølv det også.
![]() |
#166 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Så koselig det skal bli. Jeg kommer også med mann og to barn. Du kan sette mannen opp på pinnekjøtt. Jeg vil helst ha surstek. Ungene er glad i kalkun. Vi pusser jo opp huset og for å bli ferdig til nyttår vil vi gjerne ha et rom hvor vi kan male lister mellom måltid og gaveinnpakking. Rommet må være ganske stort siden listene er veldig lange også bør det helst ligge rett ved stuen sånn at vi kan se etter ungene mellom penselstrøkene. Kanskje du bare kan rydde litt plass i stua til dette.
![]() |
#167 |
*_*
|
Tre trær blir det da!
![]() |
![]() |
#168 |
Tittel og tittel....
|
Også et i plastikk, mange allergikere man bør ta hensyn til...
![]() |
#169 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi vil også gjerne komme! Vi tar med svigers; svigerfar er Verdensmester i Alt og er ikke redd for å fortelle det til alle som vil (?) høre på. Svigermor er Martyr a la "nei nei, sitt ned, dere trenger IKKE hjelpe meg, for ALL del" fulgt av "guuud nå er jeg SÅ sliten, jeg har virkelig INGEN energi for tiden, det er så mye stress med denne julen". Hun krever Dubonnet servert noen timer før middagen - som selvsagt skal være ribbe, selv om ingen i den familien egentlig liker ribbe noe særlig. Men det er tradisjån. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Ops. Fra oss kommer det visst en gjest til. Min onkel så ut til å bli sittende alene på julaften, og derfor har min mor invitert ham med. Han kommer bare sånn delvis overens med min svigermor som han var mye på fylla med da de begge var i den spede begynnelsen av tyveårene (Norge er et veldig lite land for vi kommer fra helt forskjellige kanter av lander). Barn og barnebarn må ikke snakkes så mye om i hans nærvær siden han ikke har kontakt med sin familie.
![]() |
![]() |
#171 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Gleder meg til julaften kjenner jeg.
![]() |
#172 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() |
#173 |
*_*
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Kommer litt seint jeg, Knerten! Fint om du holder maten varm. Også må jeg nesten få dusje og stelle meg litt når jeg kommer, så bra om badet er ledig og fresht!
![]() |
![]() |
#174 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Er det for sent å melde seg på? Ikke det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!God jul, Knerten! |
![]() |
![]() |
#179 |
|
Fysj, for en sløv vertinne! Nå får du jammen se til å skjerpe deg, Knerten!
![]() |
#180 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Lå hun døddrukken? |
![]() |
![]() |
|
|