Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store julekjoletråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-08, 18:50   #41
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store julekjoletråden

Denne var også fin... himmelblå er farge som passer meg.
Vil enten ha himmelblå, lilla, svart eller brun.

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...ess/3170050540

Denne kan heller ikke slå feil egentlig.

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...ess/5550008001

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 18:53   #42
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Enig.

Jeg har kjøpt en veldig fin julekjole i dag, men finner ikke bilde. Gråblå silke, Noa Noa.

Med broderi i sølvtråd foran? Den er helt nydelig!

Gammel 22-11-08, 18:59   #43
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 19:04   #44
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Falt helt for Guniss-kjolen, men den var det visst 5-10 ukers leveringstid på, så det må bli til neste jul.

Jeg også! Åh, den var nydelig. Og jeg er kjolesær.

Men man kan jo ikke prøve en nett-kjole heller Jeg er helt avhengig av å prøve kjoler. Hvordan er de i størrelsen? Hva vil passe en med små pupper og stor mage, hehe?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 19:14   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte den i str 48 først, men sendte det tilbake. Den passet greit nok, men var pittelitt stor. Og siden jeg er på vei ned tror jeg 46 passer bedre. Håper den kommer til jul da Jeg synes det er greit å bestille, få den hjem, prøve og så evt returnere. Har bedre tid da enn i et prøverom iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 19:58   #46
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Han kan jo gjøre det helt enkelt?

Less is more

*Klasker seg på låret!*

Gammel 23-11-08, 14:19   #47
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva syntes dere om denne.. i svart evt.

Herregud så teite størrelser de har på Laredoute. Jeg bruker 40/42 og de har da 38/40 og 42/44...

Gammel 23-11-08, 14:25   #48
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Denne...

http://www.coast-stores.com/fcp/prod...ess/2224644370

Og for en nydelig farge.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 14:30   #49
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva syntes dere om denne.. i svart evt.

Herregud så teite størrelser de har på Laredoute. Jeg bruker 40/42 og de har da 38/40 og 42/44...

Er det ikke slike størrelser som er mest vanlig da?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 14:34   #50
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Er det ikke slike størrelser som er mest vanlig da?

Nei mange steder har 38, 40, 42, 44 osv... Jeg ender med å ikke kjøpe noe her fordi 1) Jeg finner ingen størrelseoversikt med mål ol. 2) Jeg gidder ikke bestille i blinde for å nesten garantert å måtte resende den og bestille ny osv.. mye mas.

Er den stor i størrelsen skal jeg ha den minste. Er den liten så må jeg nok opp. Men jeg aner jo virkelig ikke... Hadde de hatt "hele" størrelser ville jeg kjøpt en 42.

Gammel 23-11-08, 14:58   #51
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat prøvd den lille sorte som jeg kjøpte i fjor, og den passet enda!

(Men jeg trenger jo en ny til ikke sant? Sånn siden alle de andre juleklærne ikke passer fortsatt ... )

Gammel 23-11-08, 15:00   #52
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg har akkurat prøvd den lille sorte som jeg kjøpte i fjor, og den passet enda!

(Men jeg trenger jo en ny til ikke sant? Sånn siden alle de andre juleklærne ikke passer fortsatt ... )

Selvsagt fortjener du en ny!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 15:06   #53
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Selvsagt fortjener du en ny!

Du er jammen en god venn Bokormen.

Poden påstår at jeg må ha meg en gullkjole. For kun det beste er godt nok for mamma. Og så har han lyst til å kjøpe en gull-statue til meg til jul også.

Gammel 23-11-08, 15:07   #54
Joika
Pauset

Standard

Klart du trenger ny kjole. Indre harmoni er viktig og da må man ha litt nye ting fra tid til annen. Syntes du bør slå til med nye sko og.

Gammel 23-11-08, 15:13   #55
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg falt også for guniss-kjolen. Nå fant jeg ut at i min størrelse var det bare 10-15 dagers leveringstid, så plutselig venter jeg på julekjole. Håper den passer da.

Sist redigert av Kaija : 23-11-08 kl 15:45.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 15:28   #56
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kokosbolle leter og finner:

Denne modellen, bare i svart.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 15:28   #57
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er Noa Noa-kjolen min. Den ser litt stusslig og "sekkete" ut på bildet, men den har veldig fin fasong når den er på.

Sist redigert av Filifjonka : 30-03-09 kl 23:12.
Gammel 23-11-08, 15:38   #58
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen flere:

Tror alle jeg har funnet skal koste under 1000,- (de fra asos må du legge til porto og moms).

minibolle mai 2012
Gammel 23-11-08, 15:38   #59
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Maximillia! Den var kjempefin!

minibolle mai 2012
Gammel 23-11-08, 15:40   #60
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Takk. Den er veldig fin når den er på altså, men sammen med de mer danderte kjolene her, og de som er på modeller, så så den jo litt stusslig ut på hengeren. Skal ha sølvsko og sølvveske til, tror det blir bra.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.