Jeg er med på både det Esme og Teofelia sier, men de tingene jeg leste om (igjen, bare basert på en eneste artikkel...) var noe om at han hadde vært veldig presis ang. krefttype, (a là øverst i venstre eggstokk) og at leger/lege

var forbløffet over dette.
Ja, ja det er jo noe som heter at man ikke skal tro alt man hører/leser også, men jeg har i alle fall fått med meg at han har hatt forbausende mange "treff", selv om han ikke ville ut med lotterekka.
En annen ting som forbløffer meg litt, er at mange hisser seg slik opp over denne fyren. (Ingen her inne så vidt jeg har sett.) Googlet litt, og det kan virke som om mange er alldeles indignerte over at han blir kalt for klarsynt. Jeg hadde skjønt det hvis det var snakk om en kvakksalver som tok seg godt betalt av desperate, syke mennesker, men så lenge mange føler at de får god hjelp av Snåsamannen, kan han vel bare holde på? (Han henviser jo alltid folk til lege, så det er vel uansett ikke fare for liv.) Så får vi andre være skeptiske eller totalt avvisende som det passer oss.