|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rockesøster
|
![]() Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Den viktigste opplysningen her er at jeg er fullstendig uinteressert i hage og blomster, og søker enhver løsning som ikke krever mye av meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Ta vare på! Har du ingen vegg whatsoever? kan handymannen sette opp et espalier?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Ta vare på.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Ta vare på.
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Har den vært der så lenge og ikke krever mye av deg så ville jeg beholdt den. Bortsett fra det synes jeg roser er sterkt oppskrytt og forsøker fortvilet å drepe den som fulgte med huset her slik at jeg kan kvitte meg med den med god samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Nå skal dere høre enden på visa: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Jeg dævver!
![]() |
#17 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Skulle forresten egentlig inn i tråden og si at vi forsøkte å flytte en gammel klatrerose, men den klarte seg ikke... Så det er ikke sikkert det ville gått uansett.
![]() |
#18 |
Rockesøster
|
Syriner er veldig fine, men jeg er allergisk mot de, og strever egentlig nok med de som er i nabolaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klatrerose, ta vare på eller la den gå?Uff da...allergisk ja. Jaja. Lykke til med rosekudda. (Hvis det er rose da...)
![]() |
|
|