|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Live and let live
|
![]() Sv: "Kresne" unger og usunn mat
Er det uvanlig altså?
![]() |
#183 |
Live and let live
|
Godt å høre.
![]() |
#186 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Kresne" unger og usunn mat[quote=Desembermamma;810900 (Det samme med "smørsmuler" i syltetøyet. )[/quote]
![]() |
#187 |
Live and let live
|
Nettopp.
![]() |
#190 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke uttale meg på andres vegne, så jeg tar et eksempel fra eget liv.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du 10 ganger på rad får samme rådet fra samme person som ser ut til å ikke tro deg når du sier at du har prøvd, så vil man kanskje ha grunn til lure på om vedkommende tror du er dum eller en dårlig mor?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: "Kresne" unger og usunn matSignerer Kie og Glitterchick. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Kresne" unger og usunn matHar en sånn venninne selv, men det er lite jeg kan gjøre annet enn å tenke mitt. Eplejuice til alle måltider så de får i seg noe næring i løpet av dagen? Ny , og ønsket, mat rett etter urørt middag? Det hadde ikke skjedd hos meg, men det er nå hennes valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Ringskrømt
|
Jeg kan være med på at det er ekkelt (så fremt det er snakk om fremmedes brødsmuler), men det er vel stor forskjell mellom det å mene noe er ekkelt og å brekke seg av synet? Du brukte riktignok ordet "motbydelig", men dog.
![]() |
#195 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Kresne" unger og usunn matJeg skjønner ikke helt dette med hvorfor det er så "motbydelig" med brødsmuler i smøret, jeg. Det er jo bare smuler rett fra brødskiven - som kommer tilbake på brødskiven igjen? Og smøret i syltetøyet skal jo på skiven med smør? Det er jo ingen som har hatt dette i munnen eller noe, så det har vært i kontakt med spytt og dermed bakterier?
![]() |
#196 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: "Kresne" unger og usunn matJeg ønsker selvsagt et sunt og variert kosthold for ungene mine. Nå er ikke de av de mest kresne, men en del glir vanskelig ned. Jeg stresser ikke med det, og tenker som Kirsebær at det glir over. De får tilbudet, de får ikke spesialmat, og de får ikke mer mat før neste måltid (bortsett fra frukt som alltid er tilgjengelig).
Enkelt og greit.
Når du putter smokken med sukkervann i munnen på skrikerungen, ja da fniser hele FP.
![]() |
#197 |
Live and let live
|
Det kommer jo litt an på hvem sine smuler det er også da.
![]() |
#198 |
trøtt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Ringskrømt
|
Jeg også. Jeg synes smøret ikke ser særlig innbydende ut med masse brødsmuler rundt kanten, men bryr meg ikke hvis det er mannen eller ungenes rester.
![]() |
|
|