Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg kurv med bærehåndtak?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 11:45   #1
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Hvor finner jeg kurv med bærehåndtak?

Nesten hele vennekretsen fyller 40 i år. I den anledning har jeg tenkt å lage kurver (vel ikke lage da, men kjøpe) og putte oppi ting man trenger til 40-års-krisen. Til førstemann ut har jeg et rosa sjerf, 1/2-flaske Bailyes, en samling med Dickensfilmer på dvd, Fornuft og Følelser og Stolthet og Fordom på DVD, et par pocketbøker av Jasper Fforde, tre nøster med alpakkagarn og strikkeoppskrift til kosesokker (det er gulvkaldt i huset hennes), lydboken Og derr! Var sommeren i gang, en pose potetgull og en Fruktnøtt.

Men så var det kurven som alt skal oppi. Jeg har vært på Pytt i Panne, Nille, Åhlens og Kremmerhuset men INGEN har kurv med bærehåndtak.

Hvor kan jeg finne en slik en? Og ikke over 200 kroner.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:52   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg kurv med bærehåndtak?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Nesten hele vennekretsen fyller 40 i år. I den anledning har jeg tenkt å lage kurver (vel ikke lage da, men kjøpe) og putte oppi ting man trenger til 40-års-krisen. Til førstemann ut har jeg et rosa sjerf, 1/2-flaske Bailyes, en samling med Dickensfilmer på dvd, Fornuft og Følelser og Stolthet og Fordom på DVD, et par pocketbøker av Jasper Fforde, tre nøster med alpakkagarn og strikkeoppskrift til kosesokker (det er gulvkaldt i huset hennes), lydboken Og derr! Var sommeren i gang, en pose potetgull og en Fruktnøtt.

Men så var det kurven som alt skal oppi. Jeg har vært på Pytt i Panne, Nille, Åhlens og Kremmerhuset men INGEN har kurv med bærehåndtak.

Hvor kan jeg finne en slik en? Og ikke over 200 kroner.

Du kan jo gå ut å plukke kvister og flette en selv :løsningsorientert:

ANer ikke hvor man får kjøpt det. Har vært på utkikk selv flere ganger og ikke funnet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:54   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Du kan jo gå ut å plukke kvister og flette en selv

Ja, særlig

Men fin gave, ikke sant?

Gammel 21-01-08, 11:55   #4
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var en strålende gaveide!

Jeg har kjøpt med bærehåndtak på sidene på Living, mener også de hadde med håndtak over også.

Gammel 21-01-08, 11:55   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Ja, særlig

Men fin gave, ikke sant?

Gleder meg til jeg blir 40 om mange år.

Gammel 21-01-08, 12:28   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpte jeg min mon tro ...
Plantasjen? Eller var det Living ...

Det er vel ikke helt sesong for det enda, men de kommer nok skal du se!

Flott gave du har planlagt!

Gammel 21-01-08, 12:31   #7
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde tenkt å omsider sjekke ut Fforde, men nå ble jeg skeptisk - er Fforde 40-årskrise-litteratur?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:34   #8
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg hadde tenkt å omsider sjekke ut Fforde, men nå ble jeg skeptisk - er Fforde 40-årskrise-litteratur?

Ikke nødvendigvis. Men om den kommer kan det være greit med en bok full av tull og tøys.

Gammel 21-01-08, 12:39   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Håper ikke han er obligatorisk når man blir voksen og 40 år

Gammel 21-01-08, 13:12   #10
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Jeg ville ha sjekket Ting & Tang, Europris, Skeidar, Bohus, Fagmøbler, Ikea osv...

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:34   #11
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fin gave!

Søkte på finn.no, og der fant jeg dette nettstedet.

Hva med denne?

Eller denne?

Ellers ville jeg prøvd bruktbutikker.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:45   #12
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Takk for innspill alle sammen. Jeg likte denne jeg, og den kan brukes til å ha blomster i på sommeren.

Gammel 21-01-08, 15:02   #13
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte på blindeforretningen eller noe sånt.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:50   #14
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Nå er kurven i hus og gaven ferdig. Det endte med at jeg fikk en kurv av min svigerinne, mne den var så fin at jeg ville ha den selv. Så jeg fikk av mamma (alle mammaer har vist slikt liggende).

Jeg er i alle fall veldig fornøyd. Vi er fire som er med på gaven, og da ble det jo litt også.

Et nøye utvalg kostymedrama. Passer bra til 60" plasmaen hun har

Alpakkagarn og laminert strikkeoppskrift. Gamle damer fryser på beina, gjør de ikke

Pocketbøker, sjal og lydbok

Bildet er i bobleplast og jeg tar det ikke ut, men det er altså en akvarelltegning. Motivet ligner litt på jubilanten

Kortet

Hele stasen i kurven

Gammel 07-02-08, 18:52   #15
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Flott kurv!

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:44   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kjempeflott gave, noe slikt ville jeg satt veldig stor pris på.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.