|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Langpannekaker for dummies?Jeg får stort sett alltid til kaker - men den vaniljekaka ble helt pussig i konsistensen, litt sånn "sprettballaktig"
![]() |
#42 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Langpannekaker for dummies?Og jeg drar som vanlig frem den aller mest klassiske langpannekakene av alle, dronningkvadrater.
![]() |
#43 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Langpannekaker for dummies?Denne (uten nøtter) er veldig populær hos alle barna jeg har servert den til, og det skal godt gjøres å ikke lykkes med den (dersom den ikke overstekes...). Vi har glemt oss og laget eggedosis av egg og sukker, det gikk helt fint, men den bli aller best dersom egg og sukker bare såvidt røres sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langpannekaker for dummies?Har du vurdert å ta med vaffelrøre og vaffeljern? Selvbetjening |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Langpannekaker for dummies?
Smart, men vi rekker neppe å steke nok plater til 28 elevene på 30 minutter, dessverre. Dessuten er det vel en overhengende fare for at vi setter i gang brannalarmen.
![]() |
#47 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langpannekaker for dummies?Jeg synes vaniljekaka er skikkelig kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langpannekaker for dummies?Denne er enkel og veldig god på smak http://www.detsoteliv.no/oppskrift/kjelesjokoladekake |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Langpannekaker for dummies?Dronningkvadrater bakt og servert. Stor suksess! Takk, Candy! Og takk til alle dere andre som har bidratt i tråden! Jeg skal teste ut flere av tipsene ved en annen anledning!
![]() |
#52 |
Retromum
|
Niobe, kan du dele oppskrift på krydderkake med kefir?
![]() |
|
|