|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Dette har vært min dag to på lavkarbodiett, og det har ikke vært moro. Har hatt influensafølelse i kroppen og vært sulten hele tiden. Dermed ble det mer mat enn Fedon foreskriver, men jeg klarte å holde meg unna de verste karbohydratene:
#122 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Tangina, det er ikke meningen at du skal gå rundt å være sulten. Det går seg til etter hvert. |
![]() |
![]() |
#123 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Omelett på to egg. Orket ikke hele for egg er egentlig ikke min favoritt ... 2 cherrytomater, litt paprika.
#124 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Havregryn og CC |
![]() |
![]() |
#125 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Samme som alltid i det siste ( |
![]() |
![]() |
#126 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 Karinbrødskiver med noe kjøttpålegg, husker ikke helt. |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Noen som etterlyste sjokoladeoppskrift? |
![]() |
![]() |
#128 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg smakte noen lavkarboknkkebrød Karina hadde laget i går, kjempegode! Finnes det en oppskrift på de her en plass?
#129 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2*lager en tråd her som fylles ila. dagen, hvis jeg skal skrive alt i kveld er frokosten allerede glemt..*
#130 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Har akkurat begynt såvidt på lavkarbo-opplegg, så er rimelig novise foreløbig. Får suge til meg inspirasjon her. |
![]() |
![]() |
#132 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Må bare notere, hvis ikke kommer jeg kanskje utav det... Sist redigert av Hyacinth : 14-08-10 kl 22:16. |
![]() |
![]() |
#133 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: CC med litt creme fraiche, fun light og valnøtter |
![]() |
![]() |
#134 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Eggerøre av 2 egg, 3 skiver bacon, 1 baconpølse uten karber, tomat, agurk |
![]() |
![]() |
#135 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Oj, dette får meg til å framstå som et matvrak. |
![]() |
![]() |
#136 |
snur
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Her kommer oppskriften på knekkebrødene. De er supergode ja!
#137 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2De ligner på Nannah-knekkebrød. Er det det? |
![]() |
![]() |
#138 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Og pass på kadmium-innholdet i knekkebrødene, dere. Jeg bytter solsikkekjernene ut med andre ting. |
![]() |
![]() |
#139 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg bytter ut halvparten av solsikkekjernene med gresskarfrø. Sånne ordentlig grønne fine som er kjøpt i Sverige. Prøver muligens ut en variant med 50/50 mandler og gresskarfrø i morgen, framfor solsikkekjerner.
|
|