|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Neida, spiser normalt mer, men har ikke vært særlig sulten i dag. Gidder ikke å spise bare for å spise. |
![]() |
![]() |
#142 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Nei, det er sant. Jeg spiste lite i går. Veldig lite. Men i dag er jeg litt flau, eller har dårlig samvittighet. Selve innholdet er ikke så gale (litt lite grønt), men jeg har spist utrolig masse i dag, ser jeg nå... |
![]() |
![]() |
#144 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Det var godt. Men jeg er stappmett og venter med engstelse på veiinga i morgen. |
![]() |
![]() |
#145 |
~~~~~~~
|
Jeg startet det hele med mat fra Spis deg slank bare for å finne ut hva jeg kunne spise og hva som var opplegget, men fant fort ut at jeg fint kunne lage denne maten bedre selv. Brødene derfra spiser jeg - og ett og annet tørrvare produkt. Men jeg syntes det var en god vei å starte på.
#146 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg levde lavkarbo i nærmere et år før jeg kjøpte noe fra spisdegslank. For min del funker det fint som et supplement. Jeg er glad for at jeg ikke har gått for standard ukemenyer, for den maten som smaker best befinner seg hovedsaklig utenfor standardmenyene. F.eks mandelbrødet og alle middager med "gourmet" i navnet.
#147 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Den vanlige havregrøten med CC |
![]() |
![]() |
#148 |
snur
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 lavkarbobrødskiver med baconost
#149 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Hva er problemet med solsikkefrø? Jeg er nøtteallergiker men kan spise nettopp solsikkefrø og pinjekjerner og bruker det for det det er verdt (i stedet for mandler, valnøtter og hasselnøtter). Men det er altså ikke helt greit?
#150 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Så langt i dag: |
![]() |
![]() |
#151 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Dette er litt vanskelig syns jeg. Men dette er dagens ihvertfall:
#152 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 1 avokado med chilikreps i aioli, 1 Nannahs knekkebrød med brie |
![]() |
![]() |
#153 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I går: (får se om jeg husker da)
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-08-10 kl 20:10. |
![]() |
![]() |
#154 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg har vært så sykt kvalm i to dager etter frokost nå altså. Om jeg må spise mer egg nå, tror jeg at jeg spyr. :P
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-08-10 kl 20:29. |
![]() |
![]() |
#155 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg blir også kvalm av egg, Karamell. Særlig hvis det blir i mengde 2-3 egg, det blir tydeligvis for mye for meg.
#156 |
snur
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I dag har det vært en skikkelig dårlig mat dag. Har ikke lyst på mat i det hele tatt
#158 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg spiser fint lite egg Karamell, tåler det dårlig. Det funker fint med eggerøre av ett egg hvis jeg spiser det med mye annet. Spekemat, manchego, tomat og rømme f.eks.
#160 |
Kontrollfrik
Jeg synes det er helt ok, jeg, og spiser det stadig vekk. Det er jo ikke SÅ mye honning akkurat. Har gjerne litt valnøtter også. |
![]() |
![]() |
|
|