|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Cubus-barn"Canada Goose.
![]() |
#103 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: "Cubus-barn"Jeg har ikke dunkåpe i det hele tatt. Da er barna sikkert reddet fra fordervelsen.
![]() |
![]() |
#104 |
Passiv
|
![]() Sv: "Cubus-barn"Jeg har heller ikke dunkåpe. Men så har jeg en unge som forsmår merkeklær og insisterer på Cubus også da. :håpløs: |
![]() |
![]() |
#105 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: "Cubus-barn"Poden bryr seg overhodet ikke om hva han har på seg, så lenge det ikke er trangt i halsen.
![]() |
![]() |
#106 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: "Cubus-barn"Canada Goose? Nei, det har jeg ikke. Ikke ti ville hester får meg til å gå rundt med en kåpe til 5-6000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Glamorøs
|
![]() Sv: "Cubus-barn"
Nå har Candy svart det jeg hadde tenkt til å svare, men mer diplomatisk. Selvsagt kan du starte så mange tråder du vil, men du får tåle å få andre svar enn en kollektiv "jah, det er fælt
![]() |
#108 |
ctrl+z
|
![]() Sv: "Cubus-barn"Jeg er nok en av dem som både kan fnise og himle av det jeg ser på som vanvittig overbruk. Ikke fordi jeg selv er så korrekt, men fordi det ofte er de samme som i andre enden klager over hvor dårlig råd de har.
![]() |
#109 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: "Cubus-barn"Jeg er helt sikker på at foreldrene som kjøpte BALL-gensere i sin tid heller ikke så noe problematisk med det. Det er jo bare en genser. Det betyr ikke at det ikke kunne oppleves problematisk for noen av de ungene som av ulike årsaker ikke fikk det, og som da ikke var med i "gjengen".
![]() |
#110 |
Er frisk!
|
Det var dette jeg mente. Vi har nok penger, men vi velger å ikke bdira til at kravene til hva man MÅ ha blir så store. Her i distriktet var det en stund tradisjon for å komme i limousin til skoleballet. Heldigvis gikk FAU sammen og ga noen retningslinjer i forhold til dette. Det tok litt av kan man si.
![]() |
#111 |
Passiv
|
![]() Sv: "Cubus-barn"Jeg hadde aldri ballgenser eller 501. Dermed er jeg opptatt av at mine unger skal slippe følelsen av annerledeshet. Og hva skjer? Joda. Frem med cubus og ut med DC. |
![]() |
![]() |
#112 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: "Cubus-barn"Uten å ha lest tråden, vil jeg bare si at min 15 åring digger cubus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Personlig pessimist
|
Nettopp. På samme måte som det faktisk er milevis mellom de som bare spiser pannekaker til middag. Dermed blir det lite fruktbare diskusjoner, når ytterpunktene gjøres mer sentrale enn de er.
![]() |
![]() |
#114 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
Amen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
© All rights reserved
|
Ikke bæsjelag; drittlag. Møkkalag, på en god dag. (Og klart man lærer ungene sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jepp. Bortsett fra at her er det "Heier du på Liverpool, så er du ikke min sønn". |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Cubus-barn"noen kloke ord fra barneombudet; |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: "Cubus-barn"Jeg bor i et av post nr med de høyeste inntektene, har ikke hørt om slike utsagn, har heller ikke barn i Cubus klær. Tror folk generelt har godt med penger og vet å fortelle barna sine det på ymse måter. Det er viktig for oss å ikke kritisere andres valg. Eller jeg og mannen sier litt av hvert, men det er etter at barna har lagt seg.
![]() |
|
|