|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Jeg var høygravid den gangen og er glad jeg hørte på dama som frarådet den jeg selv syntes var best og fikk meg motvillig til å velge en hun mente passet mitt ønske ut fra min normalvekt. Tror jeg fikk garanti også, lovnad om å bytte dersom jeg ikke var fornøyd etter at ungen var ute.
![]() |
#23 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Jeg har aldri likt IKEA-madrasser, men er kjempefornøyd med Wonderland konntinentalmadrass som vi har nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Hvilken har du, Rine?
![]() |
#25 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Vi har enten Harmony eller Symphony. Kjøpt for en del år siden, så jeg husker ikke helt. (Fremdeles på påskeferie.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Vi er godt fornøyde med den dyreste IKEA kontinentalsengen. Vi har hver vår madrass med ulik hardhet. Vi har faktisk hver vår overmadrass også fordi jeg må ha min elskede Tempurovermadrass. Vi var inno Skeidar og Bohus også på vår sengejakt, men kom til at i den prisklassen vi opererte hadde vi råd til enten den dyreste IKEA madrassen eller den billigste på Skeidar.
![]() |
#29 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Vi har også bygget kontinentalseng av de dyreste IKEA-madrassene både hjemme og på hytta og jeg kunne ikke tenke meg noe annet - de er supergode og den eldste er nå på 13.året og fortsatt utrolig god.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!De aller fleste madrasser over de aller billigste har pocketfjærer i dag. Den gang i verden jeg jobbet som madrass-selger (tidlig på 90-tallet) var det bare de dyreste madrassene til Jensen og Wonderland som hadde det. Det er IKKE en garanti for ikke å hoppe når mannen snur seg. Dog er pocketfjærer det beste for kroppen din, fordi det gir individuell støtte. Ut i fra de problemene du skisserer, ville jeg ikke kjøpt kontinentalseng. Vi kjøpte det for noen år siden, og angrer på det. Det var en seng til såpass mange titusener at jeg ikke har syntes at vi kan bytte den ut. Men den ryker nok snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
både her og der
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Vi har hver vår seng som står inntil hverandre. Problem solved. Var så lei av å våkne hver gang mannen kastet seg rundt i senga.
![]() |
#34 |
både her og der
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!
To rammemadrasser. Fungerer veldig fint for oss.
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
Det hadde vi vi før, og boltet sammen i beina slik av de ikke gled fra hverandre. Veldig gode Svane rammemadrasser. Det jeg ikke likte med de sengene var utseende.
![]() |
#36 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Disse kontinentalsengene, er det to rammemadrasser og en tykk madrass oppå? Og evt. en overmadrass oppå der igjen?
![]() |
#37 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Kontinentalseng er en felles madrass i bunn (i en ramme), så er det to vendbare madrasser oppå der og en felles overmadrass på toppen. Hvis du fyker rundt av at mannen rører på seg med to vendbare, kan jeg nesten garantere at det vil føles enda mer hoppete med en kontinentalseng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Vi kjøpte Wonderland SL7 før jul. En drøm å ligge på, og alle nakke- og ryggproblemer er borte. Hvis du går på nettsiden til Wonderland, kan du se de seriene de har. F.eks i Exclusive-serien heter samme senga SL7 på Skeidar, Windsor på Møbelringen og VIP på Bohus. Så kan du kjøpe senga der den er billigst. Har inntrykk av at den er på kampanje hos en av de til enhver tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
Men på mange av bildene ser det ut som to senger i bunn?
![]() |
#40 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!ja, enig i at det ser sånn ut. Kanskje jeg husker feil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|