|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Tips om leie av feriehus i Danmark?Vi planlegger en uke i Danmark med venner i juli. Tenkte å leie et stort hus sammen, helst nær vann og bademuligheter.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Jeg har vært masse i sommerhus i Danmark, og Søndervig er et nydelig område, litt langt nede på vestkysten. Der har jeg vært to eller tre ganger. Nå må jeg legge meg, men har vært veldig mange steder i Danmark så spør meg gjerne om det er noe jeg kan bidra med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Vestjylland er bra.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Jeg har også vært i Søndervig. Selv om det er veldig fint der med fine lange strender, så vil jeg ikke anbefale bading der. Jeg så ingen plass jeg ville tørre å la barna bade på i allefall. Dette pga mye bølger. Vi badet i basseng!
![]() |
#5 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Vi leide hus ved Sejerø Bugt i Odsherred (Vest-Sjælland) for noen år siden og det var helt topp. Link: http://www.visitodsherred.com/
Sist redigert av kiddo : 08-01-07 kl 00:53. Årsak: gjorde om linker til dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
frakoblet
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?For to år siden var vi i Binderup, og bestilte gjennom sologstrand.dk. Da fikk vi det faktisk tusenlappen billigere enn om vi hadde bestilt gjennom de norske sidene. Bare et tips.
![]() |
#7 |
frakoblet
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Ja, Binderup ligger altså på sydøstjylland. Nydelig område og ikke langt fra verken Tyskland eller Legoland. Løveparken må man også besøke om man er i dette området.
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?
Hvordan drar dere dit? Bil - båt ?
![]() |
#10 |
guru advisor
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Vi ferierer fast i mannens families sommerhus i Ebeltoft, det blir øst-Jylland. Her er det ganske rolige vindforhold i forhold til vestkysten, men ikke like fine strender. Men de holder fint for oss, langrunde og barnevennlige. Og selve byen Ebeltoft er en veldig koselig dansk by, med små gågater og stokkroser, kafeer og bra shopping! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Vi har leid hus gjennom www.dancenter.no, der kunne vi plotte inn hvor langt unna vannet vi ville være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Jeg anbefaler Nord-Sjælland
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Har dere vurdert Bornholm? |
![]() |
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Vi blåste bort på vestkysten i fjor sommer. Dit drar vi ikke igjen. Jeg liker ikke landskapet så godt heller. Goldt og trist, syns jeg. (Smaksak, skjønner jeg)
![]() |
#16 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?
Signerer. Vi var rett ved Søndervig i fjor, i ett fint stort hus sammen med en annen familie. Kort vei til stranden, ved klittene, men den ble lite brukt gitt. Det blåste helt vilt. Reiser ikke tilbake dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Er Østjylland bra da tro?
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Hattifnatt, jeg tar mer enn gjerne imot Odense-tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Tips om leie av feriehus i Danmark?Dyreparken, ja. Det var der kameraet vårt ble stjålet i fjor... |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
danmark, ferieleilighet, parker |
|
|