Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-07, 13:39   #341
Pippilotta
Passiv

Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Jeg har møtt flere her inne før.
De jeg kunne tenke meg å treffe er Pastill og Elin. Begge virker oppegående.

Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 13:42   #342
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pastill kanskje ja

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 14:11   #343
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Katrin

Jeg er ganske nysgjerrig på deg også! Håper at vi treffes snart

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 18:35   #344
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.

Jeg har møtt flere her inne før.
De jeg kunne tenke meg å treffe er Pastill og Elin. Begge virker oppegående.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 18:36   #345
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Pastill kanskje ja

Kanskje hva da?
Kanskje treffe meg?
Kanskje oppegående...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 18:59   #346
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem på FP skulle du gjerne truffet?

Jeg er nysgjerrig på Sitron, Hattifnatten og Skremmern. Og så skulle jeg gjerne fått møtt Vimsen en gang, etter å ha kjent henne på nett i flere år.

Gammel 21-03-07, 19:01   #347
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg tror sannelig jeg bare har møtt Lenam live. Det burde jeg jo gjøre noe med... :løper inn i trefftrådene:

Jeg glemmer sikkert mange i ammetåkelandet mitt, men jeg er skikkelig nysgjerrig på Myggstykket, Vimsen, Lille Ru, Madam Mim, Sitron, Skremmern, MokkMokk, Safran, Skilpadda og Lille Rosin.

Bare og bare fru Blom.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 19:25   #348
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Jeg har møtt mange fra NM her inne allerede, men de som jeg ikke har møtt og som jeg er nyskjerrige på er:

Skilpadda
Madam Mim
Guniss
Misteri
MinaX
Vanilja
Benzo
Desembermamma
Sitron
Fluke
Kirsebær
Bauche....
.....og mange fler. Det hadde vært artig å treffe flest mulig at dere på treffet. Og selvfølgelig de jeg har truffet fra før av.

Jeg er nevnt!! Aldri blitt nevnt på et formum slik før.

Gammel 21-03-07, 19:59   #349
chara
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
chara er litt kul
Standard

Jeg er nysgjærrig på mange, men har aldri før blandet nett og RL. Egentlig litt skummelt. Kansje jeg bare skal hoppe i det og møte opp på treff.
Jeg er kansje ikke så spennende eller aktiv for jeg er ikke nevnt. For ikke å skape slike følelser i andre lager jeg ikke en liste nå.
________
Chara

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:02   #350
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel - jeg må herved nevne chara. Hun (?) skal bli med Liven og gjengen på rødvin, pils (clausthaler til Vimsen) og fotballprat. Samt innlagt HM shoppingpause med Guniss.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:05   #351
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem på FP skulle du gjerne truffet?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er nysgjerrig på Sitron, Hattifnatten og Skremmern. Og så skulle jeg gjerne fått møtt Vimsen en gang, etter å ha kjent henne på nett i flere år.

Åh, ja.

Gammel 21-03-07, 20:34   #352
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Vel - jeg må herved nevne chara. Hun (?) skal bli med Liven og gjengen på rødvin, pils (clausthaler til Vimsen) og fotballprat. Samt innlagt HM shoppingpause med Guniss.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:35   #353
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er definitivt med på HM shopping, men på Fotballpøbben får du meg ikke!

Gammel 21-03-07, 20:38   #354
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er definitivt med på HM shopping, men på Fotballpøbben får du meg ikke!

Pingle!

Gammel 21-03-07, 20:40   #355
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Pingle!

:fordomsfull:

Gammel 21-03-07, 20:49   #356
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok ikke så spennende på nett som jeg trodde

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:49   #357
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Skummel avatar!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:52   #358
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Det er fler av oss

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 21:00   #359
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg er nyskjerrig på dere som er bergensere. Kanskje jeg kjenner dere :noia:

Gammel 21-03-07, 21:06   #360
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg er nyskjerrig på dere som er bergensere. Kanskje jeg kjenner dere :noia:

Javel? Fortell! :intirsert:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.