Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff: kjenner du forskjell på de forskjellige nonstop-fargene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-08, 23:02   #61
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: kjenner du forskjell på de forskjellige nonstop-fargene?

Jeg spiser ikke en og en, men sjokolade skal ikke være kald! Smaken kommer best fram når den er temperert, akkurat som vin og ost!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 23:03   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har aldri spist mer enn én og én Non Stop. Aldri mer enn et og et popcorn heller, f eks. Jeg synes det ser så grådig ut å ta en neve av noe og putte i munnen. humre:

Når det kommer til sjokolade er jeg grådigheten selv.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg spiser ikke en og en, men sjokolade skal ikke være kald! Smaken kommer best fram når den er temperert, akkurat som vin og ost!

Josj, den skal være kald. Iskald. Stratos skal helst i fryseren. Mørk sjokolade, derimot, må være temperert, ellers smaker den hoppetau og bare flaker seg.

Gammel 27-12-08, 23:04   #63
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kan godt spise en og en, men jeg tygger dem, suger ikke på dem. Og de skal være iskalde og litt harde.

Nei, nei, de skal være klissete og smeltet fra å ha blitt holdt i hånden gjennom en halv kinoforestilling! :nostalgisk:

Sjokolade skal være varm.

Gammel 27-12-08, 23:04   #64
Kneazle
Passiv

Standard

:gumler Nonstop mens jeg googler:

Sitat:

Fra Freia fikk de vite at den røde har bringebærsmak, den grønne smaker ananas/eple, den gule sitron og den oransje appelsin. Både den brune og den svarte har vaniljesmak.

Kilde

De røde er best.

Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 23:05   #65
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før likte jeg de grønne og røde best. Nå er det de brune og oransje.

Gammel 27-12-08, 23:05   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Nei, nei, de skal være klissete og smeltet fra å ha blitt holdt i hånden gjennom en halv kinoforestilling! :nostalgisk:

ÆSJ!!

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

:gumler Nonstop mens jeg googler:

Kilde

De røde er best.

Jeg er best, for jeg fant det ut lenger oppe i tråden. Eller nei, bare at det er 6 forskjellige smaker men ikke hva smakene var, men det har en annen lagt inn lenger oppe.

Gammel 27-12-08, 23:05   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 23:06   #68
Kneazle
Passiv

Standard

ÆSJ!!

Jeg er best, for jeg fant det ut lenger oppe i tråden. Eller nei, bare at det er 6 forskjellige smaker men ikke hva smakene var, men det har en annen lagt inn lenger oppe.

Pøh. Det er bare fem smaker.

Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 23:08   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det stod 6 på Kraft Foods hjemmesider. Men det kan godt hende det er feil.

Gammel 27-12-08, 23:21   #70
Kneazle
Passiv

Standard

Det stod 6 på Kraft Foods hjemmesider. Men det kan godt hende det er feil.

Nei, jeg tror faktisk du har rett. Jeg synes ikke den brune og den sorte smaker helt likt.
Vi får overlate til DM med de hypersensitive smaksløkene å avgjøre dette.

Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 23:26   #71
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken planet er dere fra da?

Selvfølgelig kjenner man forskjell. Neste tråd ut blir vel: Kjenner dere forskjell i smak på epler, bananer og mandariner?

Enig!

Fra Freia fikk de vite at den røde har bringebærsmak, den grønne smaker ananas/eple, den gule sitron og den oransje appelsin. Både den brune og den svarte har vaniljesmak.

Hah! Jeg sa jo at jeg hadde trøbbel med å skille brune og sorte.

Gammel 27-12-08, 23:28   #72
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hah! Jeg sa jo at jeg hadde trøbbel med å skille brune og sorte.

Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 23:37   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei, jeg tror faktisk du har rett. Jeg synes ikke den brune og den sorte smaker helt likt.
Vi får overlate til DM med de hypersensitive smaksløkene å avgjøre dette.

Ei oppfor her sa at hun og kollegene hennes mente den smakte mokka. Vi får høre med DM ja, hehe.

Gammel 28-12-08, 00:07   #74
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan ikke si at jeg har merket noe forskjell.
Neste gang kommer jeg helt sikkert til å kjenne ekstra godt etter.

Gammel 28-12-08, 00:31   #75
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Man spiser da ikke nonstop.

Gammel 28-12-08, 00:39   #76
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Det er forskjell. Absolutt. Og de brune er best.

Du kan få komme på besøk og dele ei pakke Nonstop med meg

Eg kjenner klar skilnad og prioritert rekkefølge er:
Gul
Orange
Rød
Svart
Grøn

Dei brune legger eg vekk

Sist redigert av Bergensis : 28-12-08 kl 00:45.
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 07:56   #77
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så klart det er forskjell! Hvorfor skulle jeg ellers fargesortere dem når jeg spiser dem?

Gammel 28-12-08, 10:21   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Så klart det er forskjell! Hvorfor skulle jeg ellers fargesortere dem når jeg spiser dem?

Fordi du har en slags mani?

Gammel 28-12-08, 11:23   #79
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi du har en slags mani?

Næhei! Det neste blir vel at du sier det er galt å kategorisortere handlelista eller å sortere undertøy etter hvem som eier det når jeg henger det til tørk.

Gammel 28-12-08, 11:26   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Næhei! Det neste blir vel at du sier det er galt å kategorisortere handlelista eller å sortere undertøy etter hvem som eier det når jeg henger det til tørk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.