Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Odd Nordstoga

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Liker du musikken til Odd Nordstoga?
JA! 46 36,80%
NEI! 29 23,20%
Sånn passe 45 36,00%
Odd hvem? (ikke hørt musikken hans) 5 4,00%
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 10:19   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Odd Nordstoga

De jeg kjenner enten liker musikken til Odd Nordstoga godt, eller takler ikke musikken hans i det hele tatt.

Jeg liker den godt, det samme gjelder jentene og gubben - heldigvis.

Hva med deg?

Gammel 27-11-06, 10:21   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Nordstoga

Jeg syns den er helt grei. Ikke noe jeg verken elsker eller hater.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:26   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Samme her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:29   #4
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Samme her også.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 19:18   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Ja! Om ikke elsker, så liker jeg den i hvertfall veldig godt. Likte ham allerede i Blåmann, Blåmann.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:00   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble litt småsprø da sambo og "svigermor" spilte den tur/retur Oslo- Drammen. Da fant jeg ut at jeg ikke liker musikken hans. Blir nesten irritert.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:53   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg ble litt småsprø da sambo og "svigermor" spilte den tur/retur Oslo- Drammen. Da fant jeg ut at jeg ikke liker musikken hans. Blir nesten irritert.

Det kan jeg levende forestille meg, spesielt hvis det gikk i "Heim te mor".

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 22:05   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har i grunnen ikke noe forhold til musikken - det er OK bakgrunnsmusikk på radio, men jeg kjøper ikke platene (og ikke hører jeg på radio heller, når jeg tenker meg om).

Vi har dog nettopp hatt besøk av Nordstogas fetter .

Gammel 27-11-06, 10:32   #9
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

I en ideell verden ville ikke Odd Nordstoga bli kalt musiker/skald/trubadur og langt mindre få gitt ut plater. Det hjelper ikke at jeg får hemorroider av den påtatte folkeligheten hans. Omtrent like sjarmerende som hepatitt.

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 23:10   #10
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Samme her.

Gammel 03-01-07, 21:49   #11
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Likte ikke Odd Nordstoga noe særlig før, men nå etter at kråka har begynt å se på Barne-tv har jeg virkelig fått sansen for han.
Jeg har kjøpt 3 cd`er av han i siste uka før jul, inkludert Jul i Svingen.
Musikken til Jul i Svingen er i alle fall koselig!

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:31   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liker musikken hans godt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:32   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nei fysj, jeg kan ikke fordra Odd Nordstoga.

Gammel 27-11-06, 14:54   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Nei fysj, jeg kan ikke fordra Odd Nordstoga.

Ikke jeg heller

Gammel 27-11-06, 16:42   #15
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Jeg har bare de to siste av platene hans, og syns de er fine å høre på. Syns det er herlig med et annet lydbilde enn den A4-musikken som stort sett spilles på radioen (les:P4, Kanal24, Radio1). Koselig med "jordnære" tekster, og dialekta hans (er telemarking selv) - og Linus-musikken er kjempefin!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 01:29   #16
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns han er så sjarmerende at det bobler i magen og kiler i tærne bare jeg ser ham. Så han kunne spilt "skilles Johanne" for min del - jeg hadde sittet henført og glodd uansett.

Men jeg liker musikken også. Enkel, jordnær, melodiøs. Og mange fine tekster. Jeg syns han har et veldig tydelig bevisst forhold til språk, og det liker jeg.

Gammel 10-12-06, 01:37   #17
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns han er så sjarmerende at det bobler i magen og kiler i tærne bare jeg ser ham. Så han kunne spilt "skilles Johanne" for min del - jeg hadde sittet henført og glodd uansett.

Men jeg liker musikken også. Enkel, jordnær, melodiøs. Og mange fine tekster. Jeg syns han har et veldig tydelig bevisst forhold til språk, og det liker jeg.

Er så enig! Den siste CD'en blir bare bedre og bedre - for tekstene er "skikkelig go" som min 3-åring sier om det meste for tiden...

Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 08:20   #18
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Blir litt sånn forelska i dialekta hans jeg...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 17:06   #19
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Odd who?

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 17:54   #20
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Ja, jeg liker ham godt.
Fine tekster.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.