|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmer |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmer"Jeg hater den sangen" roper Vimsen inne fra soverommet, "jeg hater den som pesten, så enten holder du kjeft eller så stirkker jeg igjen kjeften din med vridde rette masker på pinne 6 1/2"
Pamina & ![]() Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero) Sist redigert av Pamina : 30-03-07 kl 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmer
![]() |
#105 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerDet var Ari Behn. Han spurte om noen hadde sett prinsessen. De hadde nemlig overnattet i nabohytta, og nå var prinsessen forsvunnet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerAri mistenkte henne for å være ute for å lete etter tusser og troll, da disse eventyrene hadde gått henne helt til hjernen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Expired
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmer"Jammen dere", sa Jessica. "Så dere ikke at Rune Rudberg gikk avgårde med noen. Jeg trodde det var perper, jeg. Men nå skjønner jeg at det kanskje var Märtha! Kanskje de er i låven her nede?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Live and let live
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerOg da skulle dere sett det ble fart på samtlige av damene. Alle ville være med å hjelpe til å finne ut dette. Polkadot ville i Se og Hør, så hun smugringte til dem før hun løp etter de andre. Lenge løp de rundt i skogen og ropte Meerta Meeeerrrtaaaaa, hvorpå det ble endel flisespikking på om det skulle uttales Merta eller Marta. Etter to timer i skogen såg Pamina en skygge nede ved vannet. Hey! Ropte hun, og skremte skyggen så den forsvant. Pamina og Vimsen løp nedover til der skyggen var, og snublet i en kropp. Åh, tiara gispet Vimsen, - er det Lille Ru?
![]() |
#110 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerAlfa bestemte seg for å slå et slag for nynorsken denne laurdags formiddagen og ho byrja difor ein intens nynorsk-diskusjon med journalistane frå sjå og høyr. Men ho hadde misforstått, ho trudde det var KK som var kommet for å invitere ho på "bli ny med KK". Ari, korleis skal eg finne meg sjøvl? Når prinsessa er borte og du klina med polkadott, spurte ei gråtkvalt Alfa |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerTrisdt, trist, trist....hva er det du klager etter, du som har fått prinsessa og kvarte kongeriket???!!! Slutt med den klagingen........skriv heller en ny bok!!!! Om meg, kanskje??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerLilleRu var helt knust over å høre at vår elskede prinsesse Martha var død. Det kunne ikke være sant. Hva skulle hun lese om i se&hør nå da?
![]() |
#115 |
Har laget seg en tittel
|
![]() |
#116 |
Expired
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmer |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerCowboy Laila hadde sannsynligvis tatt seg en tur til fjells for å komme over sorgen over Sven O. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerHun mente at det var kongehuset som sto bak Sven O `s død, og kledde seg derfor ut som Märtha for å ta Ari som hevn
![]() |
#119 |
sjelden
Etterhvert som hun nådde snaufjellet, skjønte hun at det var ikke bare, bare, å gå i cowboy-utstyr, med store truger, og en skikkelig varm latex-maske tredd over hodet. Hun hadde brukt alt for mye krefter, og det sorgtunge hjertet hadde tilslutt sviktet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerScarlett ropte: "Her blir det liv - rai, rai!!! Sist redigert av 007 : 01-04-07 kl 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|