Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 20:52   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skilpadda: Hvorfor kan dere ikke bare lage et notat i forumet da?? Så er det ikke noe problem for noen??

Ja, kanskje vi skulle gjøre det.

Ser jo at du sier at dere har oppklart mye i DENNE diskusjonen. Flott det, men hvorfor ikke gjøre det FØR? Hadde dette blitt sagt og gjort før så hadde vel ingen sagt noe.

Det har blitt sagt før - ved minst to tidligere anledninger har noen spurt om privatsalongen, og det har blitt forklart hva dette er og hvordan den fungerer. Og forrige gang var det også en ganske stor diskusjon om dette.

Jeg har ikke vært med på diskusjonen før nei. Og jeg syntes det blir rart å si at "jammen NÅ har jeg sagt det, så da er det ok da?".

Da husket jeg feil, jeg beklager. Jeg trodde du hadde vært med i tidligere tråder der vi hadde snakket om privatsalongen og hva og hvorfor. Jeg mente det heller ikke sånn som du sier det - jeg mente bare at jeg ikke helt skjønner hvorfor såpass mange fortsetter å si "jeg liker ikke at dere har et eget forum der dere kan snakke om oss" etter at vi har sagt at det ikke er det vi gjør. For å si det veldig forenklet (og sikkert fordreid også, men bare sånn for korthetens skyld).

Men dere kan ha deres "klubb", så får jeg ha min og alle er glade.

Du kan ha så mange klubber du bare vil, for min del. Og hvis alle er glade, så er jeg glad. (Det er det man kaller en tautologi, er det ikke?)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.