|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor skjer det?
Vet du, det var det faktisk ikke, rabalder mener jeg. Og det var ikke et treff, ei heller superhemmelig, men en invitasjon som gikk fra en bruker til flere andre (også noen som ikke var i den lukkede delen) basert på en mailingliste som hadde eksistert lenge før FP ble startet. Det var også derfor middagen ikke var spesielt annonsert, vedkommende som hadde invitert ville at det skulle være en privat greie og ikke et FP-arrangement.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Ja, Elinblu, jeg synes du er paranoid opptatt av prikkene dine igjen.
![]() |
#4 |
intro
|
Jeg gir beng i Medlemssalong II og sitter på ingen måte og ruger på noe som jeg bare må inn dit for å fortelle.
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Når det gjelder meldingstall, kan jeg jo opplyse om at skravletrådene inne på det lukkede forumet havner i et arkiv hvor meldingstelleren er skrudd av. Det vil si at ren sludring der inne ikke gir ekstraprivilegier på det øvrige forumet. Det er langt fra alle fra det lukkede forumet som har nådd Medlemssalong II.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Stemmer det, Ryli. Det var jeg som inviterte en haug med jenter, alle jenter jeg kjenner fra før dette forumet ble startet, til middag hjemme hos meg. Noen av dem hadde jeg riktignok ikke møtt IRL før, men jeg tok sjansen på at det ikke var noen øksemordere. Dette er jenter jeg anser som min barselgruppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
Invitasjonen gikk først og fremst ut pr. epost, men siden mailinglisten ikke ble brukt like mye som FP, ble mye av middagsdiskusjonen tatt der etterhvert.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva har du eller noen andre her inne for den sakens skyld med hvilken praktisk måte jeg bruker for å invitere mine venner hjem til meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor skjer det?En annen ting som er viktig å få frem ang. medlemssalongene, både I og II, er at innlegg på lukkede fora ikke teller med når man teller antall innlegg som kreves for å komme inn. Til medlemssalong II blir tilgang gitt manuelt av HP eller Desembermamma, og da regner de ut hvor mange innlegg som er skrevet på den åpne delen av forumet. Da hjelper det fint lite at en er aktiv i den lukkede delen, man får likevel ikke tilgang til MII.
![]() |
#11 |
På vei
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skjer det?Jeg syns det er litt trist hele greia, jeg. Jeg kom også tidlig til FP, på invitasjon fra noen jeg antar er med i VM. Jeg kom hir fordi jeg ønsket å opprettholde kontakt med de på MM fra NM, og jeg trodde at det ville skje ved å flytte over hit. Når de så har gjemt seg bort, er det ikke så mye jeg ser til dem. Iallefall enkelte av dem. Greit nok var jeg ikke så aktiv på NM og MM, men jeg har vært der lenge, og de som jeg antar befinner seg på VM var også de jeg kjente godt og likte best å diskutere med på NM. Det høres nå ut som jeg er snurt fordi jeg ikke er med på VM, kanskje er jeg det, jeg vet ikke. Jeg føler meg i alle fall litt lurt, og ser at jeg registrerte meg på FP på feil grunnlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
Jupp. Det er en god del privatsalongmedlemmer som ikke har tilgang til Medlemssalong II selv om de har godt over 1000 innlegg, fordi kravet er at man har minst 1000 innlegg i den åpne delen av forumet.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Jeg vil bare opplyse om at jeg har MSN-adressen til mange her inne og chatter med dem.
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Invitasjonen kom på mail, hvis det betyr noe, Ryli. Den kom også til personer utenfor salongen.
![]() |
#15 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Det kommer aldri til å være full åpenhet om hva som diskuteres i det lukkede forumet, fordi det som skrives der er privat. Det vi har sagt, og sier gang på gang, er at andre brukere ikke skal diskuteres der inne, og om noen gjør det så blir det redigert bort veldig fort, enten ved at vedkommende gjør det selv eller at vi moderatorer gjør det. Det var noen få slike overtramp i starten, men det er lenge siden sist.
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Jeg begynner å innse at jeg har et ubegripelig kjedelig liv, jeg nå, ettersom jeg ikke har noen private ting jeg trenger å drøfte på et lukket forum av tredje grad.
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
Det er jo en fin måte å se det på.
![]() |
#18 |
Elsker gamlis- godis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skjer det?Veldig enig med Elinblu. Miss Norway og zol. Det vil føles slik for dem som står "utenfor" uansett hvor mye andre argumenterer.
Nei, men det er jo ikke greit for andre å delta. Altså andre som ønsker å være private. Jeg skjønner at det er sånn, men er forundret over at du ikke kan se det fra den andre siden likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
Jeg forstår det, jeg gjør det. Og det er blant annet derfor det er åpnet for medlemssalong I og II. Og jeg er med på at det føles sårt å stå på utsiden. Men stol iallefall på at de på "innsiden" ikke bruker det forumet til å disse de som er på "utsiden".
![]() |
#20 |
både her og der
|
Og de av oss om også føler for å være private, men som ikke har vært har fra starten, har ingen sjanse til å komme inn i klubben nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|