|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?
Denne dama har mønster. Så det er bare å melde seg inn i dette forumet og spørre henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Jeg har funnet en oppskrift på engelsk, den norske er en gammel versjon fra Sandnesgarn, og de som har den på norge123 har skrevet i 2009, men jeg forsøker.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-11-12 kl 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?jeg kan utelukkende hekkle bestemorruter, og jeg har alldri heklet noe med oppskrift...jeg håper noen som kan hekkle på ordentlig er villig til å prøve for jeg tror jeg vil skuffe, men jeg er villig til å prøve som absolutt siste utvei.
![]() |
#24 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Jeg har sendt melding til damen som eier oppskriften på 123Norge, så får vi krysse fingrene å håpe at den dukker opp.
![]() |
#25 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Jeg krysser fingrene for at noen som kan hekle etter oppskrift kan få til dette her før jul.
![]() |
#27 |
Trøtt
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Jeg husker en slik hund fra da jeg var liten! Dette var verdens skjønneste etterlysning, håper inderlig det løser seg.
![]() |
#28 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?
Så bra, Fløyel! Snilla!
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Så herlige barn og Herman |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Epikur
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Nå er jeg rørt og engasjert. FP
![]() |
#38 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Nåååh!!
![]() |
#39 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Nydelige barn, og så fantastisk at det ser ut til å ordne seg med en ny Herman |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Det er utrolig hyggelig å kunne skape nok en Herman, jeg bare håper at denne Herman'en blir like perfekt som den gamle og min Herman.
![]() |
Emneord |
fp_ånden, hekling, herman, juleglede, romflaske |
|
|