|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? | |||
Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL |
![]() ![]() ![]() ![]() |
150 | 83,33% |
Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL |
7 | 3,89% |
Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP |
23 | 12,78% |
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv, men kanskje i en slags light-utgave? Det blir litt på samme måte som at jeg er åpnere og slenger mer med leppa blant familie og gode venner enn blant folk jeg ikke kjenner så godt. Her inne har jeg langt färre venner og föler meg mindre trygg enn på andre fora.
![]() |
![]() |
#23 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Det har jeg faktisk ikke rukket å finne ut av enda (peker på antall innlegg). |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er vel stort sett den samme, kødder og tuller litt mer IRL enn jeg gjør her. lettere å bli misforstått her inne, og jeg vil ikke såre noen med vilje, i allefall ikke noen som oppfører seg pent. har lettere for å prate enn å skrive, Jeg er nok litt mildere her enn jeg er IRL, hvis noen er ufine her inne så overser jeg som oftest det, IRL er det vanskeligere, hvis jeg blir provosert nok så kan jeg bli skikkelig sint, og noen få har nok fått passet sitt påskrevet da.
![]() |
#27 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er nok mer skravlete IRL enn på nett.
![]() |
![]() |
#28 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Er meg selv både her og RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Litt snillere på nett. Omtrent så snill som jeg hadde vært IRL hvis det gikk an å redigere der også.
![]() |
#30 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv uansett hvor jeg er. Samtidig er jeg flinkere til å mene noe muntlig IRL, enn skriftlig. Det har jeg innsett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Me, myself and I. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Savner ett alterativ for jeg er nok snillere her enn irl. Prøver å formulere meg slik at jeg ikke misforstås, for da er det så mye "pes" å rette det opp igjen.
![]() |
![]() |
#35 |
sjelden
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg tror jeg er meg selv. Jeg tror ikke jeg har noen mørke sider, hvertfall ikke merkbare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
X First Lady
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg håper jeg er meg selv både her og i rl. Akkurat nå¨er jeg i feberrus så da spørs det. Er nok enda mere/bedre verbal enn skriftlig og litt mere hissig i rl. Er også mere åpen i rl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Stadig underveis
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Jeg signerer delvis denne. Samtidig er jeg veldig forsiktig med å utlevere personopplysninger på nett... så jeg er vel mer åpen RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg.
![]() |
|
|