|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? | |||
Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL |
![]() ![]() ![]() ![]() |
150 | 83,33% |
Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL |
7 | 3,89% |
Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP |
23 | 12,78% |
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg kan være mye mere hissig i irl enn på nett. |
![]() |
![]() |
#62 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Nå har jeg vært så heldig å få møte deg IRL og du var akkurat som jeg trodde. Eneste var at du var mer meddelsom enn her inne, men det er jo ikke noe rart |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
både her og der
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er nok meg selv. Er tilbakeholden av natur, og holder mange av tankene mine for meg selv. Har blitt flinkere til å hevde meg selv de siste årene, men deltar ikke ofte i hissige diskusjoner, verken IRL eller her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv. Kanskje litt mindre impulsiv her enn "der ute", men sånn blir det når jeg skriver. Blir litt mer gjennomtenkt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg lever ikke ut noen mørke sider, men er usikker på om jeg er meg selv allikevel. Jeg er jo meg, men på en annen måte enn i RL, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er vel meg selv, men det er klart det er "lettere" å si akkurat det jeg mener her som jeg ikke står ansikt til ansikt med vedkommende, slik som jeg gjør irl.
![]() |
#67 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg om jeg er på Internett eller RL |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Tante Sofie
|
Dette er vel akkurat hvordan jeg kan oppsummere meg selv i forhold til dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
flisespikker
|
Samme her.
![]() |
#70 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Er nok meg selv ja, kanskje noe snillere enn i RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Oppfører meg som i rl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Ikke fullt så fin
|
Jeg også.
![]() |
#73 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Er meg selv, både her og der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er helt meg selv
![]() |
#75 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Egentlig et vanskelig spørsmål. Jeg bruker antenner, om jeg har de ute, på en god dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
Jeg har tenkt det samme som deg, og er helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?***
Robina. Sist redigert av Robina : 24-02-07 kl 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Helt enig, Line*, men spørsmålet var om man er seg selv på forum eller ikke, og det kan jeg svare bekreftende på. Jeg forandrer meg også litt etter hvem jeg er sammen med, hva jeg gjør, hvor jeg er osv. Men det gjør jeg også her inne. Jeg kan skrive på en helt annen måte i en diskusjon som denne, enn jeg gjør i en diskusjon om noe helt annet, og det kommer også an på hvem jeg diskuterer med. For meg er ikke det å være seg selv ensbetydende med å alltid oppføre seg helt likt.
![]() |
#79 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Enig der, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|