|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Åå.. så mye fint! Vi har Saturn fra PP, men mye av det er klart for å byttes ut. Litt skår her og der. Men det er veldig greit, siden det lett kan kombineres med andre ting.
![]() |
#2 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Vi hadde et som vi gikk lei og ga bort. Nå har vi et småpent fra Ittala. Teema er akkuratt passe enkelt etter min smak.
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Vi har ikke penservise, nei. Jeg begynte å samle på et helt hvitt servise fra Porsgrund ved juletider. Tror det heter Cuisine. Det er helt enkelt uten noe border eller påfuglfjær eller annet fiksfakserier. Liker å ha enkelt servise siden jeg gjerne pynter bordet med andre ting hvis vi har gjester.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Vi har Wedgwood Amherst kaffeservise, som vi fikk til bryllupet:
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Og så har vi senere kjøpt Samurai middagsservise, også fra Wedgwood:
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Vi har ikke det. Har ikke vært særlig opptatt av det hittil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Fant bilder av serviset vårt, som vi har til fint: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Vi har Wedgewood Amherst til pent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Vi har V&B New Wave, som vi bruker til alt som ikke er hverdags. Dvs. jeg kan godt dra frem det til lørdagsmiddag til Rhett og meg også, og alltid når vi har besøk.
![]() |
#11 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Så voksen blir jeg visst aldri.
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Vi har penservise, men det brukes slett ikke bare "et par ganger i året". Vi bruker det stadig vekk, for eksempel når Teomannen og jeg har romantisk middag etter ungenes leggetid. Jeg synes det er kjempestas å dekke flott bord med lekkert servise, men jeg er ikke i det hele tatt redd for å bruke det også til mindre høytidelige anledninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Ja, vi har pen-servise! Det er helhvitt - dvs. kritthvit (liker ikke så godt off-white jeg heller), "Colosseum" fra Wedgwood. Er veldig fornøyd med dette. Og det går selvsagt i oppvaskmaskin; noe annet hadde vært helt uaktuelt. Sist redigert av Miss Norway : 08-05-07 kl 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Miss Norway legger inn tidenes lengste link og ødelegger hele visningen av tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
guru advisor
|
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Og en modde må gjerne fikse litt på orddelingen og apostrofene i overskriften. Dette var visst min første tråd på FP, tsk tsk. :unnskylder meg selv: Sist redigert av Minerva : 30-12-10 kl 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Etylbarbital
![]() Sv: Har dere et "pen-servise"?Du er sikker på at det ikke er andre som tar inn serviset da? Fant dette:
![]() |
|
|