Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-10, 21:44   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Marihøna, her.

WHAT??????? hvor hen? du vet mi på sørlandet får ikkje med oss alt

Hehe. Jeg ser den hele tiden på Obs, hvertfall. Mener å ha sett den både på Prix og Rema også, men er usikker. Jeg pleier ikke å se etter den, liksom, men jeg ser den ofte. Jeg kjøpte en flaske til eldste på Obs nylig.

Gammel 11-01-10, 21:49   #2
Marihøna
Carpe Diem!

Medlem siden: Nov 2009
Marihøna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe. Jeg ser den hele tiden på Obs, hvertfall. Mener å ha sett den både på Prix og Rema også, men er usikker. Jeg pleier ikke å se etter den, liksom, men jeg ser den ofte. Jeg kjøpte en flaske til eldste på Obs nylig.

de har den ikke på obs her hvertfall.....hmm.... de hadde den på rema en stund, men nå er det lenge siden jeg har sett den....

Marihøna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 22:30   #3
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Åå, gul trekant dent!!
Savner også solbær menthol eller mynthos kanskje det heter nå?

Gammel 11-01-10, 22:39   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare meg, eller fortsatte dere nettopp en tråd 2,5 år senere som om ingenting var hendt, med oppramsing av tilfeldig gammelt godteri? :fårvirret:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 23:10   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

@Marihøna: Ica har i alle fall rosa panterbrusen.

@Scarlettah: Det er bare deg.

Gammel 18-01-10, 12:55   #6
Marihøna
Carpe Diem!

Marihøna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

@Marihøna: Ica har i alle fall rosa panterbrusen.

@Scarlettah: Det er bare deg.

wee! tusen takk.... får spore opp en ica butikk senere!

Marihøna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 01:29   #7
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Åh, nå kom jeg på at jeg savner Schweppes Grape Soda.. De forandret den for noen år siden, og nå er den ikke god lenger!

Gammel 12-01-10, 07:47   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaa, Grape Soda smaker ikke det samme lenger. :hyl:

Gammel 16-01-10, 13:41   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Den er mye mindre sukker i og funker bare som blandevann. Som i resten av Europa.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 13:45   #10
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Det er altså ikke smakløkene mine som hadde endret seg eller ett dårlig parti av grapesodaen jeg var borti den er bare blitt fæl?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 19:34   #11
Sinobell
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sinobell er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Mack freeze på en butikkhylle nær meg (Bergen). For munkholm smaker æsj.

Sinobell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 11:08   #12
odakarine
Nybegynner

odakarine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Pæreis...

odakarine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 13:58   #13
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dei små begera med is dei hadde før. Lura på om det var Henning Olsen kanskje. Krokan, vanilje og jordbær. Akkurat passe for ein liten mage, i stedet for at mamma skal måtta trøkka i seg rester av halvsmelta Shake som ikkje er særlig god...

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:59   #14
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Dei små begera med is dei hadde før. Lura på om det var Henning Olsen kanskje. Krokan, vanilje og jordbær. Akkurat passe for ein liten mage, i stedet for at mamma skal måtta trøkka i seg rester av halvsmelta Shake som ikkje er særlig god...

Å ja, de var gode, de!

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 00:31   #15
Loppa
Nybegynner

Loppa sin avatar

Loppa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Salte og sure bomber! Runde drops, de salte "bombene" var sorte/grå og smakte saltlakris og de sure "bombene" var gule og smakte surt. Kjenner jeg får vann i munnen her jeg sitter og fantaserer om barndommens godteri. :sikler:

Loppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 00:36   #16
Loppa
Nybegynner

Loppa sin avatar

Loppa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Også var det en slags bakemiks, ei kake som jeg husker som ufattelig god. Skulle strøes noe oppå før steking også...
Husker ikke hva den het. Tror det var en slags krydderkake.
God var den i hvertfall!

Sist redigert av Loppa : 29-01-10 kl 19:03.
Loppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 11:42   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Pæreisen kommer tilbake!

Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 12:33   #18
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Pæreisen kommer tilbake!

Ja oppdaget det nettopp jeg også, og la ut tråd om det! Lurer på om den er i butikkene nå?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:33   #19
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Bounty is!! og så var det den isen de hadde en sesong som var vanilije saus utenpå og jordbær gele inni!! åå som jeg savner den!

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 15:29   #20
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Å ja, Bounty is!!! Hvorfor sluttet de med den???? Kokos is er jo så DIGG

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.