Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er parene her på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-08, 00:25   #81
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er parene her på FP?

Var dere raske nok?

Sist redigert av Nabojenta : 17-06-08 kl 00:26. Årsak: Avslørte krimgåten en liten stund ...
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 00:25   #82
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 17-06-08, 00:27   #83
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 00:27   #84
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Var dere raske nok?

Ja, men jeg tok den ikke allikavel.
:tusler i seng:

Gammel 17-06-08, 00:29   #85
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Ja, men jeg tok den ikke allikavel.
:tusler i seng:

Gammel 17-06-08, 00:33   #86
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg trodde også Nebbia var en jente..

Jeg har vært her i 2 år og har også trodd det! vel, nå lurer jeg på om jeg egentlig har "vært" her i det hele tatt

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 08:43   #87
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg kunne ikke dy meg, og måtte snikpaparazziere denne mannen på bussen, åpenbart på vei til Skremmern:

Fantastisk bra!

Gammel 17-06-08, 15:12   #88
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Fantastisk bra!

Jeg ler likegodt i dag !!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 19:15   #89
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså - det tregreiene er ikke en del av bussinventaret?

Er det en løs stol? Sorry, men jeg har ikke tatt bussen på årevis og da var det skaitrekk og blankt stål som var trendy i bussens innmat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 19:19   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen hadde med seg sin egen stol, ja. Selvsagt. Han skulle jo til Skremmern!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 19:21   #91
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Mannen hadde med seg sin egen stol, ja. Selvsagt. Han skulle jo til Skremmern!

Etter håndføringen å dømme gleder han seg fælt også.

Gammel 17-06-08, 19:38   #92
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Bøtt åffkårs!

Gammel 17-06-08, 19:53   #93
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Der er det smilefjeset som jeg ønsker meg her på forumet.

Modder!

Gammel 17-06-08, 20:21   #94
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

:grinele:
Det måtte en mann til for å se det. Har du også sett Skremmern? :wow:

- No. 4 -
Gammel 17-06-08, 20:52   #95
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg har aldri tatt Nebbia for å være annet enn en mann. Selv om forumet domineres av kvinnfolk, visste jeg fra starten at Nebbia var hankjønn. :kompliment, altså:

Gammel 17-06-08, 20:56   #96
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lette og lette etter en stol i går, men øya var tydeligvis i veien, for ikke snakk om at jeg kunne se den. I dag, derimot...

Gammel 17-06-08, 22:15   #97
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg ler fremdeles av Missa, som ikke har tatt bussen siden tidlig 80-tall.

- No. 4 -
Gammel 20-06-08, 19:27   #98
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt snurt jeg, litt rart egentlig men tenker høyt....
Jeg har liksom ikke helt reflektert så hardt ang. kjønn her inne, men på en eller annen måte regnet med at de fleste har vært kvinner tydeligvis- noen av dem som viser seg å være menn er meddebatanter jeg virkelig har lært å sette pris på, og så ble jeg litt trist for jeg likte dem så godt som kvinner, vel y kronosomer tiltross fortsatt knasende gode innlegg og alt sånn.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 20:48   #99
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

... beklager.

Gammel 20-06-08, 20:55   #100
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg er litt snurt jeg, litt rart egentlig men tenker høyt....
Jeg har liksom ikke helt reflektert så hardt ang. kjønn her inne, men på en eller annen måte regnet med at de fleste har vært kvinner tydeligvis- noen av dem som viser seg å være menn er meddebatanter jeg virkelig har lært å sette pris på, og så ble jeg litt trist for jeg likte dem så godt som kvinner, vel y kronosomer tiltross fortsatt knasende gode innlegg og alt sånn.

...håper jeg ikke har skuffet, men regner med å ha unngått det ved hjelp av et avslørende nick og få gode innlegg...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.