Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekurs

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 13:35   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekurs

Hva er det med de som jobber på Lindex? Jeg synes de er sure og gretne alle mann, iallfall i de to butikkene jeg pleier å gå i. Jeg har ofte hatt lyst til å si noe til dem, og i dag klarte jeg å lire ut av meg noe i det jeg gikk: "Får håpe du kan spandere et smil på den neste kunden din, da."

Jeg er alltid en smilende og høflig kunde, så jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å smile litt tilbake. Og å hva er forresten vitsen med å brette klærne pent sammen når de bare stappes ned i posen til slutt?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:54   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekurs

Var du litt sulten? (ref. tittelen din)

Nei, seriøst så er sure folk i point of sale dårlig butikk, så smilekurs er helt på sin plass.

Gammel 03-04-07, 14:48   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg handler ikke så mye på Lindex. Men jeg har likevel opplevd akkurat det samme i de to butikkene her i Tromsø.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 14:52   #4
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

De har tydligvis hatt smilekurs på JYSK. Jeg kjente de jammen ikke igjen sist jeg var der. Det var i grunnen litt skremmende. :avsporer:

Gammel 03-04-07, 15:31   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor akkurat Lindex? Jeg har opplevd det samme der. De er så effektivitetsfokuserte at de glemmer kunden helt, bare om å gjøre å få unnagjort alt så fort som mulig. Kanskje de har hatt effektivitetskurs der?

Gammel 03-04-07, 15:42   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ÅÅÅ, jeg hater slike som ekspederer meg uten å verken si et ord til meg eller se på meg. De hilser ikke, sier ikke engang totalsummen på det jeg skal kjøpe og bare snur seg bort før jeg har fått sagt takk og ha det. Og sånne har jeg møtt mange av i det siste.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 16:06   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat samme erfaring fra Lindex; sjelden en hyggelig hilsen og smil, litt sånn ovenfra-og-ned hyggelig, og de vet alltid så veldig godt hvorfor og hva, fordi de har lest de interne informasjonsnotatene.

Jeg var innom forrige uke og byttet noe lille E hadde fått i gave, og deter første gangen jeg synes damen bak disken var ordentlig hyggelig (hun har jobbet der i mange år).

Kanskje vi skal gjøre som kundene gjorde overfor min gamle sjef; når hun sto i kassen klasket kundene varene i disken og så at henne ville de ikke handle med, da kom de heller tilbake når det var noen andre på jobb!
Hun var ikke hyggelig med hverken kinder eller ansatte ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 16:14   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det sånn hos en eller to på Cubus. Spesielt hun ene. Hun måler en opp og ned og i mente og gir ekstremt lite av seg selv. Jeg handler ikke hos henne av prinsipp.

Gammel 03-04-07, 16:17   #9
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner alderen tynger, for det irriterer meg med kassadamer som fjåser.
På Rema 1000 i dag satt kassadama og ropte til en kollega, "du må overta, jeg måååååå tisse", og kollegaen sa "nei", og hun ropte "fyyyy faaaeeeen". Samtidig som hun skannet hele påskehandelen min i vei. Jeg føler det er så respektløst.

Jeg vil vel for hælvete ikke ha banneord haglende over meg.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 16:24   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lindex har visst en relativt dårlig personalpolitikk er blitt meg fortalt...(Har ei på attføring fra Lindex der)...Selv synes jeg de er flinke jeg altså...

Gammel 03-04-07, 16:24   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Lindex har visst en relativt dårlig personalpolitikk er blitt meg fortalt

På hvilken måte da? :nysgjerrig:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:38   #12
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat sånn er de på Lindex her også!

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:49   #13
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg var på Lindx og handler noe småtteri til snuppene mine i dag. Når du nå tar opp dette, så må jeg sannerlig underskrive jeg også! Det var ikke en svært vennlig dame jeg handlet med nei!

Gammel 03-04-07, 19:28   #14
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er tydelig at Lindex har et problem.

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg kjenner alderen tynger, for det irriterer meg med kassadamer som fjåser.
På Rema 1000 i dag satt kassadama og ropte til en kollega, "du må overta, jeg måååååå tisse", og kollegaen sa "nei", og hun ropte "fyyyy faaaeeeen". Samtidig som hun skannet hele påskehandelen min i vei. Jeg føler det er så respektløst.

Jeg vil vel for hælvete ikke ha banneord haglende over meg.

:sjokkert:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 07:40   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

På hvilken måte da? :nysgjerrig:

Veldig stivbeint - Om man f.eks i perioder sliter med å forholde seg til mange mennesker og da ønsker å jobbe en liten periode i løpet av dagen på lageret, så er det bare å glemme - er man satt opp på å jobbe i kassa, så skal man det, selv om noen andre gjerne gjør det for en. "nazirullering" av oppgaver. Kanskje det er bare jeg som synes det er veldig sært, men...

Gammel 04-04-07, 08:21   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke noen spesiell negativ opplevelse med akkurat Lindex.
Men synes de aller fleste slike kjedebutikker yter ganske dårlig service jeg . Og ganske få viser glede over jobben sin.

Da er det annerledes med små butikker, der folk ofte jobber alene hele dagen . De er sikkert utsultet på sosial kontakt. Og så må de kanskje jobbe litt ekstra for kundene sine enn kjedebutikker?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 08:23   #17
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Her orker jeg ikke å gå inn på Lindex mer etter at de maser om jeg har dette Lindex kortet. Og siden jeg ikke har det begynner de på en lang remse på hva jeg går glipp av. Jeg sier at jeg ikke er interessert, men de gir seg jammen meg ikke...

Irriterende!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 08:25   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri opplevd mas om det heller jeg .
Kanskje de er litt passiv hos oss..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 08:30   #19
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jammen mange kunder som kunne trenge høflighets/tak og tone kurs og. Tro meg!!! Mange butikkansatte blir jo behandlet som om de ikke er verdt noe. Kunder kan være ganske stygge.

Når det er sagt så bør man kunne smile litt ja.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 08:32   #20
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det er jammen mange kunder som kunne trenge høflighets/tak og tone kurs og. Tro meg!!! Mange butikkansatte blir jo behandlet som om de ikke er verdt noe. Kunder kan være ganske stygge.

Når det er sagt så bør man kunne smile litt ja.

Jeg er en hyggelig kunde. Så det er ikke pga av meg at de er som de er.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.