|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacEr det noen som vil invitere meg?
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Spotify
Litt sent, men jeg fant invite her: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...1028150&st=480 Måtte prøve noen før jeg fant en som var ledig, ligger ganske mange mot slutten av den tråden. (Jeg registrerte meg i dag og har ingen invitasjoner enda). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kåt vikingbrud
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacJeg glemte å oppdatere, men jeg er selvsagt inne. :juble:
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacEr det en strikket vagina du har som avatar?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/Mac
Det lurer jeg også på, jeg har nemlig ikke fått noen invites. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacJeg har ikke fått, siden vi bare stod i kø og ikke har sånn betal-medlemskap. Da få man ikke invites, trodde jeg?
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hm, hun jeg fikk invite fra har ikke betal-medlemsskap. Jaja, jeg er i alle fall registrert, og nuh skal jeg sjekke ut Kings of Leon som ble tipset om her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacFikk en invite tilfeldig et annet sted for en uke siden. Er vanvittig forelsket! De har jo jaggu alt mulig der..alt fra Cannibal Corpse til Odd Nordstoga. Lage egne playlister eller sin helt egen radiokanal...Dette er en tjeneste jeg faktisk kunne tenke meg å betale for, trenger ingen cd-samling hjemme med noe sånt.
![]() |
#11 |
Nå da?
|
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacJa, jeg kan forsåvidt tenke meg å betale for det hvis det blir vanskelig med invites. Noen som har prøvd last.fm og kan vurdere disse opp mot hverandre og si noe om det er store forskjeller? (last.fm er gratis, så jeg regner med at det er en signifikant forskjell).
![]() |
#13 |
Nå da?
|
Prøvde 10-12 stk før jeg ga opp.
![]() |
#14 |
Administrator
|
Jeg fikk vel treff på kode nr. 11. Last.fm har jeg ikke prøvd, men spotify kan integreres med last.fm, har jeg sett i innstillingene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacMå man ikke betale for å høre sanger eller hele album på last.fm?
![]() |
#16 |
Nå da?
|
Nei.
![]() |
#17 |
Administrator
|
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacSpotify fungerer omtrent som itunes, bare du får høre hele låten, ikke bare en 30 sek snutt i dårlig kvalitet. En kan også lytte til radistasjoner eller lage egne spillelister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nå da?
|
![]() Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/MacJeg er litt usikker på hvorfor det er gratis på last.fm, og har ikke vært medlem lenge nok til å finne begrensninger.
![]() |
|
|