Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Del Spotifyspillelisten(e)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-09, 19:10   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Del Spotifyspillelisten(e)

Jeg har bare så vidt begynt å bygge opp spillelistene mine og vil gjerne ha inspirasjon og anbefalinger.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 19:26   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del Spotifyspillelisten(e)

Jeg har akkurat lastet det ned og er helt blank. Så jeg følger med her. Men jeg har forstått at jeg har helt annen musikksmak enn gjennomsnittet her så det er vel ikke noe vist at jeg deler så mye.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 19:45   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

:abbonnerer:

Gammel 11-02-09, 19:50   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lurer på om det går an å dele spillelistene sine mellom Spotifybrukere, altså sende dem til hverandre? Det hadde vært genialt.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:09   #5
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg lurer på om det går an å dele spillelistene sine mellom Spotifybrukere, altså sende dem til hverandre? Det hadde vært genialt.

Det er jo bare å legge ut linken her. Her er et par spillelister:

http://open.spotify.com/user/superma...l2IsVCjPF4LDr8

http://open.spotify.com/user/tomivar...0QBJOvX1Zh66h0

Anne C: Det er jo det som er morsomt, å oppdage ny musikk. Jeg synes godt du kan dele spillelister med oss jeg.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:11   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abonnerer, og ser om jeg kan komme med noe bra!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:36   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Anne C: Det er jo det som er morsomt, å oppdage ny musikk. Jeg synes godt du kan dele spillelister med oss jeg.

Jeg skal vurdere det, må bare finne ut hvordan jeg gjør det.

Gammel 11-02-09, 20:37   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Hvordan legge man egentlig til listene? Legger den seg det autimatisk nå man klikker på de? Eller må man gjøre noe bevisst?

Gammel 11-02-09, 20:49   #9
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvordan legge man egentlig til listene? Legger den seg det autimatisk nå man klikker på de? Eller må man gjøre noe bevisst?

Legger seg til automatisk når du klikker på linkene ja.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:51   #10
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Hva er det?

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:54   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Men hvordan lager jeg en liste??? Hvordan legger jeg inn mine sanger i min liste lizzom??

Edit: Man bare drar de inn?

Gammel 11-02-09, 21:15   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er det slik at man må bli anbefalt av andre brukere for å kunne laste ned Spotify?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 21:16   #13
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Du må ha ein kode Obelix. Måter for å få den står i den andre Spotify tråden.

Gammel 11-02-09, 21:36   #14
Muskat

Muskat sin avatar

Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men hvordan lager jeg en liste??? Hvordan legger jeg inn mine sanger i min liste lizzom??

Edit: Man bare drar de inn?

Du kan i alle fall høyreklikke på dem og velge Save to enten en eksisterende spilleliste, eller lage en ny spilleliste.

Gammel 12-02-09, 08:38   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Du må ha ein kode Obelix. Måter for å få den står i den andre Spotify tråden.

Ok. Takk. Skal sjekke det ut.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 15:22   #16
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Funker dette da tro?
Jeg har bare laget en spilleliste hittil, men den er til gjengjeld laaaang.

http://open.spotify.com/user/canuma/...nXeTG2wsWNSipk

Gammel 12-02-09, 16:42   #17
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Funker dette da tro?

Det funket

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 16:58   #18
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Tror det er mye som ikke er søkbart på Spotify enda. Big Bang, feks. Ikke finner jeg My third house - KOL, heller.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 17:22   #19
Muskat

Muskat sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Funker dette da tro?

Endelig noen fler som legger ut lister! Masse bra musikk på denne.
Jeg har det travelt for tiden så jeg har ikke rukket å lage egne spillelister, kjempekjekt å kunne kopiere andre sine.

Gammel 12-02-09, 17:44   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja takk! Jeg vil også bytte litt.. skal bare lage noen etterhvert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.