|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ein Storytel-trådJeg liker godt krim og anbefaler: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ein Storytel-trådEr fersk på Storytel, men har rukket å høre Etter deg, og Brit-Marie var her. Gav begge 4 stjerner. Nå står Mormor hilser og sier Unnskyld, for tur. Og har fått anbefalt Noen kjenner mitt navn. Gleder meg også til å høre En liste for livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ein Storytel-trådKrim her og. Harlan Coben, Karin Slaughter, Crist Tvedt sine har jeg hørt i sommer og likt godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådJeg har sagt opp mitt abonnement, da jeg ikke fant mer å høre. Men jeg har abonnert i et par år først da.
![]() |
#7 |
Klar
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådAh, tråden for meg! Er det storytel jeg skal abonnere på før årets slaraffenferie i solen? Har de bøker for barn der også, eller kun voksenbøker? Bare på norsk, eller også på engelsk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådStorytel er genialt for meg som liker å lese på telefonen, og som liker å veksle mellom å lytte og lese.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådBrobyggerne av Jan Guillou, og de to bøkene som følger. God oppleser og gode historier.
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ein Storytel-tråd
Både barn og voksen. Norsk, svensk og engelsk. Ingen begrensningar på streaming, men begrensninger på kor mange bøker ein kan laste ned til offline samtidig. Lurer på om det er fem eller åtte? Den bokmerker og synker fint mellom ulike dingser.
![]() |
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådEg kan jo komme med noko av det eg har likt best det siste året:
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådIndirason har jeg og hørt på, fine!
![]() |
#13 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådJeg er ikke den kjappeste, så jeg anbefaler Den lukkede bok av Jette Kaarsbøl.
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådHow to be a woman av Caitlin Moran.
![]() |
#15 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ein Storytel-trådJeg liker Kim Haugen som oppleser! Sist hørt i Magnet. Og Anders Ribu leser Henrik Langelands bøker godt. Nils Ole Oftebro er en god Karin Fossum-oppleser. Oppleseren er viktig!
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådThe girl on the tran var også en flott høreopplevelse på engelsk. Samme med Rachel's holiday.
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådAlt av Charlaine Harris! Krimserien om Aurora Teagarden er veldig fin, syns jeg. Litt klisjeer, litt drama, litt action, litt av alt. Lett underholdning, så ikke noe tunge greier. Første boken heter Real Murders. (engelsk)
![]() |
![]() |
#18 |
Off the map.
|
![]() Sv: Ein Storytel-trådBarnebokanbefaling: Rottene kommer.
![]() |
#19 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ein Storytel-trådJeg har bare hørt en bok på Storytel, forresten den eneste lydboka jeg har hørt i sin helhet i hele mitt liv - jeg er i utgangspunktet ingen lytteleser. Men på ferien i år hørte vi I morgen er alt mørkt. Brages historie av Sigbjørn Mostue. Først likte jeg ikke så godt oppleseren, men historien og stemmen sugde seg fast, og boka er noe av det bedre jeg har lest for yngre ungdommer på lenge. Jeg har hatt gleden av å høre Mostue selv lese fra boka også, og det er virkelig spennende å høre på. Anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|