Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå III

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-11, 12:53   #341
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Hva strikker du nå III

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Sokken til gipsfoten er ferdig og tatt i bruk, nå er det en kvikklunsjlue på pinnene(julegave)

Jeg ble litt nysgjerrig på den sokken... Var jo litt kreativt.. Har du bilde?

Fnissa er ikke aktiv  
Gammel 09-12-11, 10:20   #342
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fnissa, her.

Jeg ble litt nysgjerrig på den sokken... Var jo litt kreativt.. Har du bilde?

Her er den.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_7505 (260x174).jpg (79,7 KB, 29 visninger)
Tinka er ikke aktiv  
Gammel 09-12-11, 21:46   #343
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg strikker denne:
http://www.pickles.no/oslo-anorakken/
Noe av det søteste jeg har sett noensinne.
Ferdig med bolen og ermene, nå gjenstår det å sette sammen, mestre raglandfellingen og få plassert knappestolpen. Og få til hetten. Tror jeg skal la mamma være litt støttekontakt for meg så jeg får det riktig i morgen. Den har hittil vært superkjapp og enkel å strikke.

Gammel 10-12-11, 17:32   #344
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Hehe fiin! Gipsen må jo ikke fryse!

Fnissa er ikke aktiv  
Gammel 11-12-11, 10:02   #345
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fnissa, her.

Hehe fiin! Gipsen må jo ikke fryse!

Var mest grunnet tærna som blir fort kalde og da var det godt å ha ull på de som holder de varme.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 11-12-11, 20:55   #346
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Ullgenser til minsten. Skal legge opp til lik bare grønn til storebror nå.

Gammel 11-12-11, 21:34   #347
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg held på med jukekuler til svigerfar, som har gitt meg bok, hinta, prata, skravla og hinta litt meir om at han vil ha slike til jul. Det er eit herk!

nokon er ikke aktiv  
Gammel 11-12-11, 23:17   #348
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Fremdeles de j@€<\@ Selbudeath. Jeg har 10 dager på meg. Den første er i det minste ferdig:

Gammel 12-12-11, 09:37   #349
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Den var knallstilig, Salt!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 09:46   #350
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Takk. Det er en knestrømpe, forresten. Det glemte jeg å skrive.

Gammel 12-12-11, 19:59   #351
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått herlig garn i posten - se på dette da! Mykt og lukter godt og glimrer litt. Gleder meg til å bruke det på noe Fra Laughng Yaffle

Og dette skulle egentlig være et nytt innlegg, men så ble det visst en endring istedet;
Det blå garnet jeg fikk farget til min søster ville slett ikke være lissajous socks av Cookie A. Det ble rett og slett noe galt i "følelsen" på sokkene. Fargen passet, men ikke garnet. Så da hiver jeg meg i gang med disse istedet (german socks, av Cookie A)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg marianne yarn-2.jpg (86,0 KB, 108 visninger)
Filtype: jpg starling.jpg (97,8 KB, 286 visninger)

Sist redigert av m^2 : 14-12-11 kl 14:09.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 00:06   #352
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

For et lekkert garn, m^2!
Heia, bai! De kulene går i grunnen kjapt bare man kommer inn i det.
Salt, de sokkene blir veldig stilige!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 00:08   #353
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig lekkert garn, ja!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

For et lekkert garn, m^2!
Heia, bai! De kulene går i grunnen kjapt bare man kommer inn i det.
Salt, de sokkene blir veldig stilige!

Det går i alle fall mindre sakte, merker eg. Eg er på tredje kula nå.

nokon er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 10:41   #354
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg strikker flettelue til voksen
- og benytter anledningen til å kaste lys over denne fantastisk lekre sida:http://martehelgetun.no/gratis-monster/

Gammel 13-12-11, 10:59   #355
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kastet meg over en strikkedukke. Har 1,5 lilla bein nå.

Gammel 13-12-11, 14:37   #356
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk plutselig lyst til å strikke votter i julegave.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 19:29   #357
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Møt Helga Hodeløs:

Gammel 13-12-11, 20:23   #358
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal begynne på Ludvig nå - etter forespørsel fra en unggutt som hadde planer om å gi bort den til jul. Det blir nok ikke aktuelt, men det skal da bli en Ludvig - etterhvert!

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 22:55   #359
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Standard

Helga har tatt beina på nakken og er klar for hår og klær!

Gammel 13-12-11, 23:51   #360
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

[quote=amylin;3078352]Fikk plutselig lyst til å strikke votter i julegave.

[/]

Herlig!

Eg har stikka fire julekuler nå, og begynner å få dreisen på mønster, noko eg aldri har fått til før.

nokon er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.