|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefteVi lagde en alldeles nydelig stuffing til fjorårets nyttårskalkun. Vi fulgte oppskriften som stod i det heftet som fulgte med kalkunen vi kjøpte fra prior. Vi har mistet dette heftet, og i år fant vi ikke kalkun fra prior (da de hadde kalkun fra "den stolte hane" i butikk nr 5 vi var innom turte vi ikke vente lenger).
![]() |
![]() |
#2 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefteHer er oppskriften: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefteTusen, tusen takk. Dette var den vi lagde ja.
![]() |
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefte*kopiert og lagret under oppskrifter på PCen - just in case for den så veldig god ut*
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefteDet ble veldig, veldig godt.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefteOk, så den er inne i kalkunen hele tiden? Stappes den rett inn? Hvordan ser den ut når den tas ute etterpå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefteTAKK!! Det er denne jeg selv leter etter, Tjorven, du er en knupp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flink jente
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefte
Jeg hadde den ikke inni i det hele tatt, stekte den å hadde den ved siden av. Jeg stuffer bare kalkunen med epler og svisker jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flink jente
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefte
Jeg deler noen epler i båter, fjerne skallet, og dytter dem inn i kalkunen, slenger også noen svisker inni. Når kalkunen er ferdig, legger jeg kalkunen på et fat, tar ut eplene og sviskene og legger dem rundt kalkunen. Ser veldig delikat ut. Ei av gjestene som kommer imorgen elsker disse eplene, jeg er ikke så glad i det, men kalkunen blir saftig og god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Etterlysning: fjorårets priorkalkunhefteTakk Macky! Jeg må vel innom butikken en tur i morgen og! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|