|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#185 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Signaturen hans, tenkte jeg på da .
![]() |
#186 |
Pauset
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg har lest, grått og ledd, mimret, og legger nå ut mine egne favoritter, for denne tråden kan da ikke få dø ennå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Pauset
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Into Heartbeats (Madrugada) |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Her er en av mine favoritter: (Kilde: youtube.com) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!En til: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#190 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne tråden er super! (Kilde: youtube.com) [don't fall in love with me yet we only recently met true i'm in love with you but you might decide i'm a nut give me a week or two to go absolutely cuckoo and when you see your error then you can flee in terror like everybody else does i only tell you this 'cause i'm easy to get rid of but not if you fall in love know now that i'm on the make and if you make a mistake my heart wil certainly break i'll have to jump in a lake and all my friends will blame you there's no telling what they'll do it's only fair to tell you i'm absolutely cuckoo] x2
![]() |
#191 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg synes White Stripes sin er morsom:
![]() |
#192 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne teksten av Sheryl Crow betydde mye for meg etter vi mistet sønnen min. Vi hadde den i begravelsen. Den beskriver mange av følelsene jeg hadde.
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem. ![]() - Naomi Wolf Sist redigert av Tito : 18-06-09 kl 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Hvordan klarer dere å legge inn youtube-klipp?
![]() |
#194 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Mange av mine favoritter er nevnt allerde da, men ønskereprise er på sin plass: How can you stay with a fat girl wholl say : Oh ! would you like to marry me ? And if you like you can buy the ring She doesnt care about anything Would you like to marry me ? And if you like you can buy the ring I dont dream about anyone - except myself ! Oh, william, william it was really nothing William, william "Den aller beste melodien" med Tre små kinesere. Den synges til poden hver kveld ![]() Si mæ ka du tenke på. Si mæ kor du e. Si mæ kor du tænke dæ, Æ vil gjærn bli me. No har sola bredd på sæ. Æ har bredd på dæ. Stjernan over huset ditt, skinn så klart for dæ. Melchior og Balthazar leite ætter gull. Kaspar e på Zanzibar spinn sjægget sitt te ull. Merlin han er magiker vise stjærnan vei. Kjøre rundt i Karlsvogna. Vinke og si hei. Sov nå væsle ungen min. Æ ska pass på dæ. Den ailler bæste melodi'n Den skal kom' fra dæ. Våren: Olav H.Hauge, melodi E.Grieg
I've waited hours for this I've made myself so sick I wish I'd stayed asleep today I never thought this day would end I never thought tonight could ever be this close to me just try to see in the dark just try to make it work to feel the fear before you're here I make the shapes come much too close I pull my eyes out hold my breath and wait until I shake but if I had your faith then I could make it safe and clean if only I was sure that my head on the door was just a dream I've waited hours for this I've made myself so sick I wish I'd stayed asleep today I never thought this day would end i never thought tonight could ever be this close to me but if I had your face I could make it safe and clean if only I was sure that my head on the door was a dream Jeg elsker sangtekster og har mange lagret i hodet, men dette er noen av de fineste/beste jeg vet.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 18-06-09 kl 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Passiv
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg vandrer av gårde mot gammelt og godt: |
![]() |
![]() |
#196 |
Passiv
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Höstvisa |
![]() |
![]() |
#197 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!You're back now at the jack-off hour this is DJ, Eazy Dick (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Som seriøs kentfan greier jeg ikke velge noe av dem, alt er så fantastisk bra at det blir helt feil å bare skulle velge en eller noen få. Derfor blir det noe annet, men ikke så langt i fra.. Tilegnet mann og barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Dette er den vakreste sangen jeg vet om. Jeg pleier å forestille meg at jeg synger den for mine barn, for den beskriver det så godt. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
awesom
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne er fabelaktig fin!
![]() |
|
|