|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Forelska
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Laurie Anderson - "From the Air"
![]() |
![]() |
#2 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg river av meg klæra
Jente -96, gutt -04 Sist redigert av turi : 21-05-10 kl 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg dumpet tilfeldigvis over denne midt i en brutal kjærlighetssorg. Den gjorde ikke akkurat saken noe bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Når man har en 9 år gammel jente i hus kommer man borti musikk man ikke alltid ville hørt på uten denne 9 år gamle jenta. Men denne Miley Cyrus-sangen har jo egentlig en helt fantastisk sann tekst - det er ikke målet som er viktig, men veien dit
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Green Day - Good Riddance (Kilde: youtube.com)
![]() |
#6 |
I endring
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Wall of Stone
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne fantastiske tråden fortjener å dyttes på!
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Den er ... sterk.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Åkkeida. Jeg kan bli med igjen jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Den får meg alltid til å bli på gråten. Men på en god måte.
![]() |
#11 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Åh. Den er nydelig. Og litt ekstra fin med denne animasjonen: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Tapestry - Carole King
![]() |
#13 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne liker jeg veldig godt. Bjørn Eidsvåg.
![]() |
#14 |
awesom
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Hvorfor har jeg ikke lagt inn verdens beste sang her da?
![]() |
#15 |
Snikende tiger
|
Å, denne er så flott. Særlig da Tommy sang den i begravelsen til Astrid Lindgren.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg gidder ikke å gå tilbake, så det er mulig til og med jeg selv har lagt den inn før, men siden jeg er down nostalgia lane i dag må jo denne med:
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Og som en motvekt, den vakre, vakre sangen av Rickiegirl: Love is wonderful, the second time around Just as wonderful, with both feet on the ground It’s that second time you hear your love song sung Makes you think perhaps that love, like youth, is wasted, is wasted on the young Love’s more comfortable the second time you fall Like a friendly home the second time you call Who can say, what brought us to this miracle we’ve found There are those who’d bet Love comes but once - and yet I’m oh so glad we met The second time around Love’s more comfortable the second time you fall Like a friendly home the second time you call Who can say, what rought us to this miracle we’ve found There are those who’d bet Love comes but once - and yet I’m oh so glad we met The second time around
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Det var fremdeles rom for morsomme sanger her også, ja? (YouTube-link fra tittelen.)
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 14-12-12 kl 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Den er så kul, Skilpadda! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|