|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
Retromum
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Tell me about it - Freelove er definitivt forførende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Weeeee
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
![]() |
#224 |
Forelska
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne synst eg er morosam:
![]() |
![]() |
#225 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!(Kilde: youtube.com) "Länderna" av DoktorKosmos er saker. *nylig funnet fram gamle cd'er* USA är fettmans Mecka alla smala är inlåsta i små trånga utrymmen I Finland säger alla finnar och oj var det sprit jag drack jag trodde det var lite vatten I Japan är alla effektiva väldigt få har en personligheeet I England är alla brudar fula och ugly är ett superfint ord som alla klottrar på förnäma väggar (en gång, en gång till) I Thailand är det horor horor där är lika vanligt som plastpåsar är i Sverige Tyskarna i Tyskland säger Hitler vadå? skulle han va knäpp? I Afrika så ska man ha en annorlunda livsstil om man inte har en annorlunda livsstil så är hej hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då Länderna Teksten i coveret er forøvrig lengre og enda bedre, men jeg gidder ikke skrive den ned...
![]() |
#226 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Joni Mitchell: The Last Time I Saw Richard
![]() |
#227 |
Forelska
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne synst eg er veldig fin, og når han vert sungen av Min Elskede er det den aller, aller finaste sangteksten som finst
![]() |
![]() |
#228 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Hva er det med meg om dagen, egentlig? Jeg er bare sippete og sånn. Jeg er jo egentlig en tøffing...
![]() |
#229 |
Forelska
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Laurie Anderson - "From the Air"
![]() |
![]() |
#230 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg river av meg klæra
Jente -96, gutt -04 Sist redigert av turi : 21-05-10 kl 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg dumpet tilfeldigvis over denne midt i en brutal kjærlighetssorg. Den gjorde ikke akkurat saken noe bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Når man har en 9 år gammel jente i hus kommer man borti musikk man ikke alltid ville hørt på uten denne 9 år gamle jenta. Men denne Miley Cyrus-sangen har jo egentlig en helt fantastisk sann tekst - det er ikke målet som er viktig, men veien dit
![]() |
#233 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Green Day - Good Riddance (Kilde: youtube.com)
![]() |
#234 |
I endring
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Wall of Stone
![]() |
#235 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne fantastiske tråden fortjener å dyttes på!
![]() |
#236 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Den er ... sterk.
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Åkkeida. Jeg kan bli med igjen jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!En kveld, etter en fin tur på byen. (The Fragile, Nine Inch Nails.) Akkurat da jeg trodde ingenting kunne få meg til å elske ham mer enn jeg allerede gjorde ... ![]()
![]() |
![]() |
#239 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne liker jeg veldig godt. Bjørn Eidsvåg.
![]() |
#240 |
awesom
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Hvorfor har jeg ikke lagt inn verdens beste sang her da?
![]() |
|
|